دکتر قرایی:

حضور دو نماینده از استان کرمان در بین چهار تیم پایانی رقابت‌های لیگِ برتر فوتسال بانوان ایران، نشان دهنده توان بالای این خطه است

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۸:۳۳
کد خبر: ۸۱۲۱۳۲
حضور دو نماینده از استان کرمان در بین چهار تیم پایانی رقابت‌های لیگِ برتر فوتسال بانوان ایران، نشان دهنده توان بالای این خطه است
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: حضور دو نماینده از استان کرمان در جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های لیگِ برتر فوتسال بانوان ایران، نشان دهنده پتانسیل فوق‌العاده و توان بالای این خطه است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی ضمن حضور در تمرینات تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان اظهار داشت: خیلی خوشحالم امروز این توفیق نصیبم شد که خدمت شما بانوان قهرمان برسم و دقایقی تمرینات شما را از نزدیک ببینم.

وی افزود: شما تا همینجا هم که رسیده‌اید برای ما قهرمان هستید، روز اول هیچکس فکر نمی‌کرد یک پای فینال، تیمِ شما باشد. اما خواستید و به این مهم دست یافتید. پس خواستن توانستن است و همین الان هم اگر بخواهید، می‌توانید قهرمان شوید.

دکتر قرایی با بیان این که همه با هم تیم مس رفسنجان حمایت می‌کنیم، بیان کرد: تیمی که توانسته به تیم حفاری اهواز شش گل بزند، قطعا توانایی شکست نامی نو را در فینال با قدرت بیشتری دارد و من با توجه به شناختی که از توانایی های شما دارم، حتم دارم جام را به استان کرمان حتما خواهید آورد. شما تیمی یکدست و یکدل دارید که کاملا توسط مس حمایت می‌شود و همه دست به دست هم دادند که قهرمان شوید.

وی ادامه داد: شما تیمی هستید که بهترین بازیکن ایران که جز ده بازیکن برتر جهان است را در خدمت دارید و با هماهنگی و تعصبی که دارید قطعا پیروز خواهید شد.

دکتر قرایی با اشاره به حضور دو نماینده از استان کرمان در جمع چهار تیم‌ِ پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: جای بسی خوشحالی است که از چهار تیم حاضر در مرحله پایانی لیگ برتر فوتسال ایران، استان کرمان دو نماینده شایسته داشت و امیدواریم قهرمانی از آن استان کرمانی‌ها باشد.

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم دختران کویر مس کرمان اگر کمی خود را بیشتر باور داشتند، می‌توانستند بر تیم نامی نو غلبه کنند و یک فینال تمام کرمانی را شاهد باشیم، با این حال استان کرمان در بحث فوتبال و فوتسال بانوان در کشور بزرگی می‌کند و باید فدراسیون به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.

دکتر قرایی خطاب به بازیکنان و اعضا کادر فنی مس رفسنجان گفت: شما قهرمان شوید، ماهم در جشن برترین‌های استان در ٢٣ اسفند همراه با شما ضمن قدردانی از شما، در این قهرمانی با شما شادی می‌کنیم.

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان از زحمات مدیران صنایع مس خصوصا حاج آقا توحیدی در حمایت از ورزش تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز