سانداکاران کرمانی بر سکوی سوم رقابت های ووشو قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۰:۵۹
کد خبر: ۸۱۲۷۶۹
سانداکاران کرمانی بر سکوی سوم رقابت های ووشو قهرمانی کشور
رئیس هیئت ووشو استان کرمان گفت: پیکارهای ووشوی قهرمانی جوانان کشور در بخش ساندای پسران که حکم انتخابی تیم ملی را داشت، با مقام سومی کرمانی ها پایان یافت.

دکتر رضا امیری در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان کشور ـ انتخابی تیم ملی، گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از روز سه شنبه با حضور نمایندگان ۳۵ تیم از استان های سراسر کشور به میزبانی نجف آباد اصفهان، در سالن موهبت آغاز شد.

وی افزود: تیم استان کرمان به مربیگری استاد نوروزی در این رقابت ها حضور یافت که از دانش فنی عالی و خوبی برخوردار هستند.

دکتر امیری ادامه داد: رقابت های بخش ساندا (مبارزه) با حضور ۲۸۷ ووشوکار در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد که در پایان این بخش، تیم استان مازندران با کسب سه مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز در رتبه نخست ایستاد، سیستان و بلوچستان با ۲ طلا و یک برنز دوم شد و کرمان با یک طلا و ۲ نقره به مقام سوم دست یافت.

وی اضافه کرد: بر این اساس، در رده سنی نوجوانان در وزن منهای ۴۲ و منهای ۴۵ کیلوگرم به ترتیب ابوالفضل مرادی و محمدامین ملانی نقره گرفتند و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ابوالفضل بندی اسدی به مدال طلا دست یافت.

دکتر امیری خاطرنشان ساخت: رقابت های بخش تالو (اجرای فرم) نیز از فردا (پنجشنبه) با حضور ۱۵۸ تالوکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان آغاز و سه روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: نفرات برتر این رقابت ها در ۲ بخش تالو و ساندا به اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران دعوت می شوند که تیم ووشوی جوانان ایران، سال آینده پیکارهای قهرمانی آسیا در برونئی را پیش روی دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز