معاون عمرانی استاندار کرمان خبر داد:

اختصاص ۵ خودروی آزادسازی و نجات به کرمان

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰:۳۷
کد خبر: ۸۱۵۱۴۸
اختصاص ۵ خودروی آزادسازی و نجات به کرمان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از اختصاص پنج خودروی مجهز آزادسازی و نجات به استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی در کمیسیون ایمنی و حمل و نقل استان بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده قول اختصاص پنج خودروی مجهز آزادسازی و نجات به استان کرمان داده شد که در سفر رئیس جمعیت هلال احمر به استان از سه خودرو رونمایی شد و دو خودروی دیگر تا انتهای سال در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: بنا به اعلام اورژانس، تمام جاده‌های اصلی و بزرگراهی استان از نظر پوشش پایگاه جاده‌ای کامل شده و در حال استقرار پایگاه‌ها در جاده‌های فرعی و روستایی هستند.

سیدعلی سیدعلیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به آمار 9 ماهه تصادفات جاده‌ای استان ابراز داشت: در سطح کشور 8.2 درصد رشد تردد جاده‌ای را در 9 ماهه امسال داشتیم که 139 نفر رشد تلفات جاده‌های برون شهری بوده است.

وی بیان داشت: در مجموع کل استان کرمان 6.9 درصد رشد تردد را در جاده‌ها داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به طرح نوروزی این اداره کل اشاره داشت و گفت: این طرح از 25 اسفند آغاز شده و تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه داد.

وی افزود: در این مدت بالغ بر 10 هزار کیلومتر راه تحت پوشش طرح قرار می‌گیرد که 55 اکیپ راهداری با تعداد 480 راهدار در 41 راهدارخانه استان مستقر شده و آماده جهت انجام طرح نوروزی راهداری هستند.

سیدعلیخانی ابراز داشت: راهداران نسبت به توزیع بروشور و فرم نظرسنجی و عملیات راهداری جاری اعم از لکه‌گیری و پاکسازی سطح رویه راه از آثار و تصادفات اقدام می‌کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز از پیش فروش بلیت‌ اتوبوس‌ها از 12 اسفند ماه خبر داد و گفت: بسترهای زیادی هم برای فروش غیرحضوری وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز