ورود دستگاه قضائی به مشکلات محورهای مواصلاتی شهرستان بافت

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۹:۵۹
کد خبر: ۸۱۵۱۵۹
ورود دستگاه قضائی به مشکلات محورهای مواصلاتی شهرستان بافت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی شهرستان بافت با توجه به آمار بالای تصادفات جاده‌ای بازدید و به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ خدابخش روح الامینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت : تصادفات علاوه بر خسارت‌های سنگین عاطفی و روانی برخانواده و جامعه ، خسارت‌های مالی فراوانی نیز به بار می‌آورد.

این مقام قضایی افزود : این بازدید  با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط شهرستان صورت گرفت و مقرر گردید اصلاحات لازم از طریق احداث پارکینگ، تعریض جاده، ایجاد شانه خاکی، ایجاد دوربرگردان، نصب دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت و همچنین نصب گارد ریل و علائم هشدار  دهنده در نقاطی از جاده که دارای پرتگاهای خطرناک و باشیب تند می باشند در مسیرهای برون شهری و روستاهایی که مقصد گردشگران  میباشد اعمال گردد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت  با اشاره به اینکه شهرستان بافت در حوزه‌ ترددهای برون شهری محروم است ، گفت : صیانت از زیرساخت‌های جاده‌ای  بویژه دوبانده کردن راه های اصلی ، تعریض جاده ها و دوربین‌های ثبت تخلفات از ضرورت‌های مدیریت مطلوب سفرهای برون شهری  در این شهرستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز