برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در بیش از ۵۵۰ مدرسه استان کرمان

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۷:۳۲
کد خبر: ۸۲۵۶۱۵
برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در بیش از ۵۵۰ مدرسه استان کرمان
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در بیش از ۵۵۰ مدرسه و ۳۲ شهرستان و منطقه آموزشب استان کرمان یادواره شهدای دانش آموز برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ صدیقه مرادی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان، مشاوران و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در شهرستان سیرجان، اظهار داشت: معلمان تفکر و سبک زندگی با ایجاد انگیزه و مهارت آموزی کار کنند.

وی با اشاره به اینکه کتاب تفکر و سبک زندگی شروعی برای توانمندسازی و ترویج مهارت آموزی و ایجاد انگیزه برای دانش آموزان است، گفت:  این درس باید از طریق متخصصین امر و دوره دیده تدریس شود و مشاورین، مربیان پرورشی و افراد آشنا به مسائل اجتماعی در اولویت هستند.

مرادی رسالت اصلی آموزش و پرورش را احیای انسان ها عنوان کرد و گفت:  عالم کردن و دین دار کردن زیر سایه ی این درس که بعد از انقلاب بهترین و مهم ترین کتاب تدوین شده را دارد باید روی دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره یک هزارو ۳۱۹ شهید دانش آموز و ۲۴۳ شهید معلم استان کرمان، افزود: : در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در بیش از ۵۵۰ مدرسه و ۳۲ شهرستان و منطقه آموزشب استان کرمان یادواره شهدای دانش آموز برگزار شده است.

وی تشویق دانش آموزان به استفاده از مجله تربیت را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: برگزاری سه دوره توانمند سازی سرگروه های درس تفکر و سبک زندگی جزو اولویت های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان است.

صدیقه مرادی از برگزاری مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن و عترت دانش آموزان استان در اوایل سال ۹۸ خبر داد.

برپایه این گزارش آخرین گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان، مشاوران و مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان کرمان در سال ۹۷ با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از اعضای شورای معاونان در محل مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان شهرستان سیرجان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز