راه اندازی پروژه اتاق بازی و یادگیری در بیش از ۱۰۰ مدرسه ابتدایی استان کرمان

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۴:۵۳
کد خبر: ۸۲۵۶۱۷
راه اندازی پروژه اتاق بازی و یادگیری در بیش از ۱۰۰ مدرسه ابتدایی استان کرمان
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: پروژه اتاق بازی و یادگیری در بیش از ۱۰۰ مدرسه ابتدایی استان کرمان راه اندازه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس ضیاء در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان، مشاوران و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در شهرستان سیرجان، گفت: همه فعالیت ها در آموزش و پرورش باید برای بهبود وضعیت کلاس درس صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید فراوانی به دوره ابتدایی شده است، افزود: اولویت بخشی به نیروی انسانی و تامین و تخصیص نیروی انسانی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

ضیاء با اشاره به نقش آموزش پیش دبستانی به عنوان اساس و پایه آموزش دانش آموزان، گفت: در ایام تعطیلات عید فقط برنامه عیدو داستان باید اجرا شود که شامل داستان نویسی، داستان گویی و داستان خوانی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پروژه اتاق بازی و یادگیری به نفع دانش آموزان است، افزود: پروژه اتاق بازی و یادگیری در بیش از یکصد مدرسه ابتدایی استان کرمان در مرحله اول راه اندازی شده است.

وی به اهمیت و اجرای برنامه تدبیر در دوره ابتدایی اشاره کرد و بیان داشت: برنامه تدبیر در بیش از هزار مدرسه ابتدایی استان اجرا شده است که مدیران آموزش و پرورش باید بر روند اجرای آن نظارت جدیو دقیقی داشته باشند.

عباس ضیاء ورود موسسات آموزشی غیر مجاز و استفاده از کتب کمک آموزشی را در مدارس ابتدایی را ممنوع عنوان کرد و گفت: هدف آموزش در دوره دبستان باید خوب زیستن باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز