دعوت استانداری و صداوسیمای کرمان از بازدیدکنندگان نوروزی در استان؛

عکس بگیرید، هشتگ بزنید، جایزه ببرید

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۸:۵۰
کد خبر: ۸۲۶۶۹۳
عکس بگیرید، هشتگ بزنید، جایزه ببرید
استانداری کرمان و صدا و سیمای مرکز استان در ایام نوروز یک جشنواره فیلم و عکس مردمی با عنوان «کرمان مینیاتور ایران» را تدارک دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مشاور رسانه‌ای استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری کرمان در این‌باره گفت: «همه‌ی گردشگران و بازدیدکنندگان در استان کرمان، می‌توانند عکس و فیلم‌های موبایلی خود با موضوع سفر گردشگری، طبیعت‌گردی، جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، تاریخی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و آداب و سنن ویژه نوروز در استان را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند». عباس تقی‌زاده، درباره نحوه‌ی ارسال آثار توضیح داد: «یکی از راه‌ها، آپلود و انتشار  تصویر روی صفحه‌ی شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام، آپارات و یا سایر رسانه‌های اجتماعی با هشتگ  #کرمان_مینیاتور_ایران است». تقی‌زاده ادامه داد: «همچنین، امکان ارسال اثر به شماره ۰۹۱۳۳۴۲۱۵۸۶ در پیام رسان‌های موبایلی و یا ارسال به @simahamdeli (سیما همدلی به لاتین) نیز وجود دارد». وی تاکید کرد: «درج هشتگ #کرمان_مینیاتور_ایران و نام اثر یا آیین و شهر و روستایی از  استان کرمان که عکس یا فیلم در آنجا گرفته شده است در ذیل هر اثر الزامی است». وی با بیان این‌که آثار منتخب در سیمای کرمان و رادیونما منتشر می‌شوند، اظهار کرد: «آثار ارسالی به این جشنواره با موضوع معرفی جاذبه‌ها و آیین‌های نوروزی و سفرهای نوروزی، از سوی هیات داوران مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد و از برگزیدگان با اهدا جایزه تجلیل می‌شود». وی گفت: «آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، بیستم فروردین‌ماه جاری است». به گفته‌ی تقی‌زاده هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی جاذبه‌های استان و مشارکت مردم در تولید محتوای گردشگری است.

برپایه ی این خبر، این جشنواره با همکاری روابط عمومی استانداری کرمان و معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز کرمان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز