نوروز امسال بیش از ۱۹۶ هزار نفر در مدارس استان کرمان اسکان یافتند

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۳:۱۸
کد خبر: ۸۳۱۰۶۴
نوروز امسال بیش از ۱۹۶ هزار نفر در مدارس استان کرمان اسکان یافتند
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به رشد ۵۲.۷۳ درصدی مسافرن نوروزی در استان کرمان، گفت: نوروز امسال ۱۹۶ هزار و ۳۲۱ نفر در مدارس استان کرمان اسکان داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزایی با اشاره به اینکه 433 مدرسه در سراسر استان اسکان مسافران نوروزی را بر عهده داشتند، اظهار داشت: 5 هزار و 165 کلاس درس و 38 پایگاه ستاد اسکان آموزش و پرورش در استان کرمان به مسافران در ایام نوروز امسال خدمت‌رسانی داشتند.

وی با اشاره به آخرین آمار اسکان نوروزی مسافران نوروزی در مدارس استان کرمان، گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال 50 هزار و 395 خانوار در مدارس سراسر استان کرمان اسکان داشتند که شامل 196 هزار و 321 نفر و 451 هزار و 538 نفرروز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشنیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به استقبال و رشد مسافران در تعطیلات نوروز امسال برای حضور در استان کرمان درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اظهارداشت: در تعطیلات نوروز امسال 52.73 درصد رشد خانوار و 52.03 درصد رشد نفرات داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهر کرمان شامل نواحی یک و دو میزبان بیشترین تعداد مسافران نوروزی در تعطیلات امسال بود، افزود: شهرستان‌های سیرجان، راور، بم، شهربابک، انار، جیرفت، رفسنجان و ماهان پس از کرمان به ترتیب بیشترین پذیرش مسافران نوروزی را داشتند.

میرزایی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان کرمان امسال رتبه هشتم کشوری را در پذیرش مسافرین نوروزی در کشور به خود اختصاص داده است، افزود: مسافرانی از استان‌های خراسان‌رضوی، اصفهان، آذربایجان‌شرقی و تهران بیشترین بازدید از استان کرمان را داشته‌اند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز