کمک یک میلیارد ریالی خیر مدرسه یار امین شهری شهرستان انار به سیل زدگان استان خوزستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۵:۲۰
کد خبر: ۸۳۳۶۱۲
کمک یک میلیارد ریالی خیر مدرسه یار امین شهری شهرستان انار به سیل زدگان استان خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کمک 1 میلیارد ریالی خیر مدرسه یار " رضا عبدلی " امین شهری شهرستان انار به مناطق سیل زده استان خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب با اعلام این خبر، گفت: خیر نیکوکار و مدرسه یار "رضا عبدلی" در اقدام خداپسندانه مبلغ 1 میلیارد ریال جهت خرید مایحتاج ضروری مردم سیل زده استان خوزستان که شامل : مواد خوراکی، وسایل بهداشتی، آب معدنی، پتو، لباس بچه گانه و زنانه و... اختصاص دادند.

وی افزود: تمامی اقلام با نظارت نماینده خیر خریداری شده و امروز بارگیری شده و با نظارت نمایده خیر به مناطق سیل زده خوستان ارسال شده و بین مردم عزیز در سیل گرفتار استان خوزستان توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه اظهار داشت: خیر مدرسه یار "رضا عبدلی در طول سال تحصیلی گذشته و جاری در کنار مدارس شهرستان انار بوده و کمک های مالی خود را از مدارس شهرستان انار دریغ ننموده است.

اسکندری نسب خاطر نشان کرد: رضا عبدلی خیر مدرسه یار گرانقدر در سال تحصیلی گذشته و جاری مبلغ 55 میلیارد ریال جهت تعمیر، تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و خرید وسایل و اقلام آموزشی و کمک آموزشی و همچنین اهداء جوایز به دانش آموزان مدارس شهرستان انار اقدامات خداپسندانه ای را انجام داده است.

وی تصریح کرد: تمامی اقدامات خیر خواهانه و خداپسندانه این خیر گرانقدر در مدارس شهرستان انار با نظارت خود و خانواده محترمشان صورت گرفته و خود از نزدیک در جریان روند کارها قرارداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان از اقدامات خداپسندانه و خدمات خالصانه این خیر مدرسه یار که در طول سال تحصیلی یاریگر مدارس شهرستان بوده، مراتب تقدیر و تشکر را بعمل آورده و آرزوی صحت، سلامتی و طول عمر بابرکت برای این خیر و خانواده محترمشان را از خداوند منان خواستار شد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز