سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان:

مصوبات ستاد تنظیم بازار در اسرع وقت اجرایی شوند

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۸:۴۶
کد خبر: ۸۳۴۰۴۹
مصوبات ستاد تنظیم بازار در اسرع وقت اجرایی شوند
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، تسریع در روند اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان را جهت جلوگیری از سوء‌استفاده‌‌ها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدعلی دهقان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، عنوان کرد: با اینکه توزیع با نرخ یارانه‌ای انجام می‌گیرد، اما سوءاستفاده‌هایی در این زمینه وجود دارد و با نرخ‌های متفاوت و بالا فروخته می‌شود.

دهقان نظارت بر روند کار از زمانی که کالا با قیمت یارانه‌ای از مبادی دولتی خارج می‌شود و تا زمانی که به دست مصرف کننده می‌رسد را ضروری برشمرد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان ابراز داشت: بحث نظارت بر کار و مصوبات به شکل قوی باید صورت گیرد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی و همه نهادها در کمیته‌ای برای نظارت باید پای کار باشند و نظارت به شکل قوی انجام گیرد، فرمانداری‌ها با تامین نیرو و امکانات مورد نیاز سازمان صنعت، معدن و تجارت به کمک کمیته‌های نظارتی بیایند.

دهقان همچنین از رسانه‌ها خواست تا به عنوان بازوی کمکی، مشکلات و مباحث حوزه بازار را به مسئولان مربوطه اطلاع دهند.

معاون استاندار کرمان گفت: شکر باید به قیمت یارانه‌ای به دست مردم برسد و در کنار آن برای تامین نیاز استان در ماه رمضان نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون استاندار کرمان همچنین به سهمیه 3 هزار تن شکری استان کرمان از کارخانه میبد اشاره داشت و گفت: 80 درصد این سهمیه وارد استان شده و با قیمت 3 هزار و 550 تومان در حال توزیع است.

وی از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی را حتما به دستگاه‌های نظارتی با شماره 124 گزارش دهند.   

دهقان بیان داشت: در زمینه تامین گوشت نیز از هفته گذشته 4 هزار راس دام وارد استان شده و با قیمت 45 هزار تومان توزیع شده است، ضمن اینکه  گوشت با ارز نیمایی هم وارد می‌شود که امیدواریم از فردا وارد بازار شود و بتوانیم تعادل قیمتی در گوشت قرمز هم داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز