۳ عضو یک خانواده در اثر سقوط خودرو به سد جان باختند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۱:۰۴
کد خبر: ۸۳۵۲۲۰
۳ عضو یک خانواده در اثر سقوط خودرو به سد جان باختند
یک دستگاه وانت پیکان که در مسیر جاده‌ی روستای بادامستان شهربابک در حال عبور بوده، نرسیده به این روستا از راه منحرف شده و به آبگیر سد سقوط می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ایمان شهسواری دادستان شهربابک در این‌باره گفت: «در گزارش اولیه مردم محلی اطلاع دادند که جسد یک زن روی آب دیده شده و هیچ اطلاعی از وجود خودرو در آب نبود که بعد از بررسی انجام شده و با مشاهده‌ی لباس یک بچه روی آب مشخص کرد احتمال دارد یک ماشین در آب باشد».

وی ادامه داد: «بعد از تجهیز و استقرار تیم غواصی مشخص شد یک وانت پیکان در آب است که احتمال می‌رفت سرنشینان این ماشین از اهالی رفسنجان و مسافر شهرستان بوده‌اند که بعد از چهار ساعت هویت افراد غرق شده مشخص شد».

شهسواری با بیان این‌که هنوز دلیل اصلی سقوط ماشین به پایین دره و آبگیر سد مشخص نیست، بیان کرد: «جان‌باختگان از یک خانواده‌ی چهار نفره بوده‌اند که یک کودک خردسال و زن و شوهر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند‌».

وی افزود: «بلافاصله بعد از اطلاع از وقوع حادثه چند اکیپ امدادی از ماموران هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس به محل اعزام شدند که بعد از بیرون آوردن جسد یک زن از آب و تجهیز و استقرار اکیپ غواصی هلال احمر شهرستان، این اکیپ تا ساعت هشت شب به دنبال اجساد جان‌باختگان بوده‌اند».

دادستان شهربابک بیان کرد: «بعد از استقرار اکیپ غواصی هلال احمر شهرستان، با نیروی دریایی ارتش برای فرستادن اکیپ مجهز غواصی مکاتبه و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت که از بندرعباس تیم غواصی نیروی دریایی ارتش به شهرستان فرستاده شود و یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لودر هماهنگ شده که در صورت پیدا نشدن اجساد جان‌باختگان برای تخلیه‌ی آب سد خاکبرداری از حاشیه‌ی سد انجام شود و همچنین سه دستگاه جرثقیل برای بیرون آوردن ماشین در محل حاضر شد».

وی با اشاره به ایمن نبودن جاده‌های روستایی شهرستان شهربابک گفت: «این جاده‌ی روستایی با عرض کم، فاقد گاردریل و شانه‌ی خاکی مناسب است که می‌تواند موجب بروز چنین حوادثی شود».

دادستان شهربابک خاطرنشان کرد: «در نهایت بعد از ساعت‌ها تلاش تیم غواصی هلال احمر شهرستان، اجساد دو تن دیگر از جان‌باختگان نیز از آب بیرون آورده و برای اقدامات لازم به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شدند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز