عملکرد موفق هلال‌ احمر کرمان در داخل استان و مناطق سیل زده خوزستان

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۰:۲۵
کد خبر: ۸۳۹۹۹۷
عملکرد موفق هلال‌ احمر کرمان در داخل استان و مناطق سیل زده خوزستان
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان حضور موفق و همزمان جمعیت هلال‌احمر کرمان در داخل استان و مناطق سیل زده خوزستان به ویژه شهرستان حمیدیه را ستودنی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدصادق بصیری در سفر به شهرستان جیرفت، به همراه مدیر عامل جمعیت هلال‌‌احمر استان، از پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای سربیژن و تجهیزات و امکانات خودرویی این پایگاه بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، با یادآوری وظایف خطیر و اقدامات مهم جمعیت هلال‌احمر، گفت: هلال احمر استان کرمان به رغم مشکلات و کمبودهایی که دارد، با عملکرد خود توانست رتبه دوم کشوری را پارسال به دست آورد که نشانگر همت و تلاش این مجموعه در انجام ماموریت هاست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان حضور موفق و همزمان هلال‌احمر کرمان در داخل استان و مناطق سیل زده خوزستان و حمیدیه و تلاش‌های گسترده این جمعیت را ستودنی دانست و افزود: مدیریت عالی استان در حد توان خود برای تامین امکانات هلال احمر کمک خواهد کرد.

دکتربصیری تصریح کرد: گرچه وظیفه هلال احمر کمک رسانی در مواقع بلایا و حوادث طبیعی است، اما این جمعیت برای امدادرسانی در حوادث غیرطبیعی نیز حضور فعال دارد.

وی استمرار سفرهای شهرستانی هلال احمر را ثمربخش دانست و گفت: سرکشی هلال احمر از پایگاه‌های شهرستانی و رصد مشکلات، به این مجموعه کمک خواهد کرد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز گفت: نیروهای حاضر در پایگاه های امداد و نجات، دوره های تخصصی متعددی را گذرانده اند و آموزش ها نیز به روز هستند.

رضا فلاح افزود: نیروهای نجاتگر پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای آموزش های ویژه ای را برای به کارگیری در زمان حوادث فرامی گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در حد توان، امکانات و تجهیزات لازم را برای استان فراهم کرده‌ایم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز