آغاز مسابقات فوتبال امید‌های استان کرمان

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۶:۰۰
کد خبر: ۸۴۲۰۰۴
آغاز مسابقات فوتبال امید‌های استان کرمان
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری مسابقات فوتبال رده سنی امید در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات فوتبال امید‌های استان کرمان با شرکت شش تیم از سراسر کرمان در دو گروه شمال و جنوب آغاز شده است.

وی گروه شمال را شامل تیم‌های مس شهربابک، شهرداری کرمان و آینده سازان کرمان به میزبان مس شهربابک دانست و افزود: گروه جنوب نیز شامل تیم‌های میلاد کهنوج، شهرداری ریگان و شهدای استبرق شهربابک به میزبانی میلاد کهنوج است.

امیرخسروی با بیان اینکه این رقابت‌ها از جمعه ۱۳ اردیبهشت جاری آغاز شده است، تصریح کرد: تیم‌های فوتبال حاضر در مسابقات امید‌های استان کرمان به مدت سه روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

امیرخسروی با تاکید بر توجه ویژه مدیریت فوتبال استان بر مسابقات رده‌های سنی، بیان داشت: هیئت فوتبال استان، مسابقات رده‌های سنی را به طور خاص می‌بیند و در همین راستا، در فصل جاری این رقابت‌ها را به صورت منظم همچون فصل گذشته برگزار خواهد کرد.

وی افزود: همین نگاه ویژه باعث شده تا میزبانی این رقابت‌ها به شهرستان‌ها اعطا شود که این موضوع، فرصتی برای شهرستان‌ها به حساب می‌آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز