مدیرعامل شرکت هفت باغ علوی:

طراحی میدان هفت باغ در دست اجرا است

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۷:۲۱
کد خبر: ۸۴۷۴۵۶
طراحی میدان هفت باغ در دست اجرا است
مدیرعامل شرکت هفت باغ علوی گفت: طراحانی از سراسر کشور دوسال است که برروی این موضوع کار می کنند و یک مشاور کرمانی نیز روی همه طرح ها مطالعه می کند و به مدت هشت ماه است که با شهرداری جلساتی داریم که امیدواریم ظرف یکماه آینده شهرداری نظرات خود را اعمال کند و برای کمیسیون ماده 5 و تغییر کاربری فرستاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی سیاوشی در خصوص ایمن نبودن مسیر کندروها، اظهار داشت: وارد کندرو که می شوید تقریبا یک کیلومتر جلوتر یک راه انحرافی وجود دارد که به مسیر اصلی وارد می شود و اگر بخواهیم مسیرهای انحرافی ورودی به جاده اصلی را بیشتر کنیم برای مسیر اصلی خطر آفرین می شود.

وی افزود: ما یکی از مسیر های کندرو را برای دوچرخه سواری آسفالت کردیم و با زدن تابلو دوچرخه سواری  به نحوی تاکید کردیم ماشین وارد مسیر نشود اما باز مردم بی توجه به این مسئله وارد کندرو می شوند در نهایت تصمیم گرفتیم تابلو دوچرخه سواری را برداریم.

سیاوشی همچنین خاطرنشان کرد: به هردری زدیم تا مسیر کندروهای هفت باغ را ایمن کنیم اما باز زورمان نمی رسد، پلیس راهنمایی رانندگی هم نمی تواند پیوسته در این مسیر حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه در طراحی اولیه به موضوع تردد مردم به سمت ویلاهایشان دقت نشده است، و کندروی دوچرخه سواری باید پشت ویلاها ایجاد می شد، گفت: اما طراحان اولیه می گویند ما پیش بینی کردیم که مسیر تردد مردم به خانه هایشان از مسیر بین باغی باشد که پشت ویلا ها قرار دارد و این کندرو مختص دوچرخه سواری باشد که ما گفتیم کسی این مسئله را رعایت نمی کند.

سیاوشی به صراحت اعلام کرد: هیچ راهی وجود ندارد و مردم باید از مسیر جاده اصلی برای رسیدن به ویلاهایشان استفاده کنند.

وی در خصوص روشنایی بوستان لاله و دیگر پارک های موجود در مسیر کندرو هفت باغ نیز، گفت: ظرف یکماه آینده روشنایی این مسیرها انجام می شود.

سیاوشی در خصوص تعداد سرویس های بهداشتی محور هفت باغ اعلام کرد: در محور هفت باغ 12 سرویس بهداشتی دراول مسیروجود دارد و تعدادی  هم در بوستان لاله و فلامینگو موجود است اما پیش بینی کردیم در چند جای دیگر هم سرویس بهداشتی احداث کنیم.

سیاووشی در خصوص وضعیت میدان ورودی هفت باغ نیز گفت: طراحانی از سراسر کشور دوسال است که برروی این موضوع کار می کنند و یک مشاور کرمانی نیز روی همه طرح ها مطالعه می کند و به مدت هشت ماه است که با شهرداری جلساتی داریم که امیدواریم ظرف یکماه آینده شهرداری نظرات خود را اعمال کند و برای کمیسیون ماده 5 و تغییر کاربری فرستاده شود.

وی با اعلام اینکه در مسیر کرمان - هفت باغ به سمت ماهان  زیر گذر احداث خواهد شد، گفت: در طراحی این میدان احداث هتل، تالار اجتماعات و نمایشگاه آثار هنری طراحی شده است، همچنین در دو طرف میدان بازارچه هایی ساخته خواهد شد .

مدیر عامل هفت باغ علوی در خصوص وضعیت سیتی سنتر ابتدای هفت باغ اظهارداشت: این پروژه با اختلافاتی بین شورای کار مواجه شد که البته برطرف شد اما باز با بانکی که تسهیلات از آن گرفته شده است اختلاف وجود دارد که امیدوریم این اختلاف هم حل و فصل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز