مدیر کل زندان‌های استان کرمان:

خیرین برگی ماندگار در نظام زندانبانی هستند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۱:۳۹
کد خبر: ۸۴۷۸۷۴
خیرین برگی ماندگار در نظام زندانبانی هستند
مدیر کل زندان های استان کرمان خیرین را برگی ماندگار در نظام زندانبانی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رمضان امیری، در اولین شب از جشن گلریزان شهرستان کرمان که با دعوت از خیرین به  میزبانی زندان مرکزی کرمان در صداو سیمای مرکز کرمان برگزار شد گفت:کمک خیرین به ستاد دیه هرسال بیشتر از سال های گذشته است.

وی بااشاره به اینکه دو نوع زندانی در زندان ها  وجود دارد افزود: افرادی که عمدا مرتکب جرمی می شوند و کسانی که سهوا وارد زندان می شوند که ما برنامه های مختلف و متنوعی در زمینه های فرهنگی، هنری، قرآنی برای آنها انجام می دهیم.

 وی افزود: کسی که وارد زندان می شود سنگینی نام وحضور آن درزندان استخوان های وی را خرد میکند.

مدیر کل زندان های استان کرمان در ادامه تصریح کرد: تمامی همشهریان ومردم نوع دوست دیار کریمان می‌توانند ستاد دیه را در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان یاری دهند.

امیری تاکید کرد: صرفاً بحث کمک بصورت نقدی نمی‌باشد چراکه مردم نوعدوست می‌توانند در زمینه اخذ رضایت و تخفیف بدهی از شکات پرونده‌ها هم ستاد دیه را یاری کنند.

درادامه سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان هم گفت: طی برنامه ریزی‌های انجام شده توسط ستاد دیه استان و اعضاءهیات امناء آن و با همکاری استانداری، دادگستری کل استان و صدا و سیمای مرکز کرمان در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری تعداد ۳۰ جشن گلریزان برگزار که این تعداد ۸ جشن گلریزان مربوط به مرکز استان و شهرستان کرمان است که تعداد ۵ جشن در صدا و سیمای مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۲۶۹ مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌ کنند که برای آزادی آنان ۸ میلیارد و ۶۲۵میلیون تومان نیاز است.

موسوی‌قوام تصریح کرد: بدهکاران مالی و دیه بیشترین زندانی جرائم غیر عمد زندان های استان هستند.

وی گفت: با تلاش و رایزنی‌های صورت گرفته ان شاء الله امسال هم مانند سال گذشته کمک خیرین، شرکت‌ها و صنایع استان را در بحث آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهیم داشت.

در اولین برنامه جشن گلریزان که به مدت ۵شب به صورت زنده و مستقیم ازصداو سیمای مرکز کرمان پخش می شود مادر شهید حسن نژاد که هرسال برای فرزند شهیدش یادواره برگزار میکرد امسال این مبلغ رابرای آزادی یک زندانی و بازگشت آن به کانون خانواده صرف کرد.

همچنین خیرین شرق استان مبلغ ۶۵میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند که جمعا بیش از 150 میلیون تومان توسط خیرین به ستاد دیه اهدا گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز