بصیری:

هیئت‌های اندیشه ورز اساس کار را تشکیل می دهند/ تصمیمات هیئت اندیشه ورز به حل مشکلات منجر شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۸:۱۰
کد خبر: ۸۵۱۷۱۰
هیئت‌های اندیشه ورز اساس کار را تشکیل می دهند/ تصمیمات هیئت اندیشه ورز به حل مشکلات منجر شود
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه هیات های اندیشه ورز اساس کار را تشکیل می دهند، گفت: این هیات ها بیشترین نقش را در جهت دهی فعالیت ها دارند زیر اگر تصمیمی بر اساس اندیشه نباشد، راه به جای نمی برد.

به گزارش خبرگزار برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در نشست هیات اندیشه ورز استان افزود: هیات های اندیشه ورز دلسوزانه و متعهدانه برای رفع آسیب ها به صورت فعال مشارکت می کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که صحبت ها در هیات اندیشه ورز باید دقیق و سنجیده مطرح شود تا به نتایح دقیق دست یابیم، اظهارداشت: اتاق های فکر تشکیل شده در سنوات گذشته، مطالعاتی را انجام داده اند که می توان از نتایج این مطالعات نیز در هیات های اندیشه ورز استفاده کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به تشکیل شبکه ملی جامعه و دانشگاه، عنوان کرد: هم افزایی هیات های اندیشه ورز یکی از مواردی است که مورد تاکید قرار دارد.

دکتر بصیری با اشاره به طرحی از هیات اندیشه ورز استان در زمینه مقابله با بحران آب، تاکید کرد: در حال حاضر هزار لیتر در ثانیه کمبود آب در استان وجود دارد که برای حل این بحران باید فرهنگ مصرف بهینه را جدی گرفته و برای آن فکری اساسی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هیات اندیشه ورز حرف های خود را دقیق و سنجیده می زند و پاسخ های دریافتی آن از واحدها نیز باید دقیق باشد و منجر به حل مشکل شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بر اولویت بندی پیشنهادات مطرح شده در هیات اندیشه ورز تاکید کرد و گفت: اگر با نگاه کلی بخواهیم به همه موارد توجه کنیم نمی توان به همه اجزا توجه کرد و باید براساس اولویت بندی اقدام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز