«کودک آزاری» بیشترین موضوع تماس با سامانه ۱۲۳ در استان

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۰:۱۸:۵۴
کد خبر: ۸۵۹۴۵۶
«کودک آزاری» بیشترین موضوع تماس با سامانه ۱۲۳ در استان
رییس اورژانس اجتماعی کرمان گفت: حدود 12601 نفر در سال 1397 با 18 خط 123 در سراسر استان تماس گرفته اند که در این بین کودک آزاری رتبه اول و اختلافات خانوادگی رتبه دوم را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ لیلا اسمعیلی با اعلام این خبر و با بیان اینکه غفلت و بی توجهی به فرزندان بیشترین نوع از انواع کودک آزاری در استان کرمان می باشد گفت: کودک آزاری با ۲۵۵۶ تماس تلفنی رتبه اول تماس ها در خط ۱۲۳ را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه اظهار  کرد: اختلافات خانوادگی با ۱۲۹۷ مورد تماس در رتبه دوم تماس های ۱۲۳ قرار گرفته که اغلب این اختلافات از اعتیاد ، مشکلات اقتصادی و نداشتن مهارتهای زندگی ناشی می شود.

وی کودکان کار با ۱۲۹۴ تماس تلفنی با خط ۱۲۳ را در جایگاه سوم تماس های صورت گرفته با اورژانس اجتماعی کرمان دسته بندی کرد و افزود : متاسفانه کودکان کار و خیابانی اغلب برای تامین معیشت خود و خانواده به خیابان ها سرازیر می شوند که در استان کرمان در یک اقدام بین بخشی حضور این کودکان به طور محسوسی در سطح خیابان ها کاهش یافته است .

رییس اورژانس اجتماعی کرمان در پایان در رتبه بندی آمار سایر تماس ها گفت: همسر آزاری با ۵۲۸، افکار خودکشی و اقدام به آن با ۴۲۶، فرار از منزل دختران با ۱۳۷، زنان و دختران آسیب دیده با ۱۲۹، زوجین متقاضی طلاق با ۱۱۶، معلول آزاری با ۵۳، اختلال هویت جنسی با ۱۴ تماس به ترتیب در رتبه های  چهارم تا یازدهم این تماس ها قرار گرفته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز