توقیف ۴ دستگاه موتور سنگین به ارزش ۵ میلیارد ریال در کرمان

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۴:۲۴
کد خبر: ۸۶۲۴۲۲
توقیف ۴ دستگاه موتور سنگین به ارزش ۵ میلیارد ریال در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از توقیف 4 دستگاه موتورسیکلت سنگین به ارزش 5 میلیارد ریال در عملیات ماموران یگان امداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "محمد رضا فداء" در تشریح این خبرگفت: در پی اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی بر مزاحمت و جولان 4 دستگاه موتور سنگین در سطح شهر کرمان و ایجاد جو ناامنی و سلب آسایش و آرامش شهروندان توقیف آنان به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد شهرستان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: با استقرار تیم های گشت نامحسوس و محسوس یگان امداد در مسیر تردد این موتورسیکلت ها ماموران  انتظامی موفق شدند یک دستگاه هوندا مشکی ۱۰۰۰سی سی،یک دستگاه موتور کاوازاکی مشکی 1000zسی سی، یک دستگاه موتور یاماها مشکی 400 سی سی و یک دستگاه موتور سنگین 600 سی سی از نوع کاوازاکی را در یک عملیات غافلگیرانه توقیف کنند.

سرهنگ "فداء" ضمن اشاره به دستگیری 4 متهم و معرفی آنها به مرجع قضایی خاطرنشان کرد:ارزش تقریبی موتورسیکلت های قاچاق و غیرمجاز بیش از 5 میلیارد ریال  برآورد شده است.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت های توقیفی فاقد مدارک و قاچاق بوده و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز