رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان:

چهار دوره مربیگری فوتسال ویژه بانوان برگزار کرده‌ایم/نگاه ریاست هیئت فوتبال استان کرمان به حوزه آموزش خاص و ویژه است

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۹:۳۹
کد خبر: ۸۷۱۳۲۱
چهار دوره مربیگری فوتسال ویژه بانوان برگزار کرده‌ایم/نگاه ریاست هیئت فوتبال استان کرمان به حوزه آموزش خاص و ویژه است
رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان گفت: از ابتدای دور جدید مدیریتی هیئت فوتبال استان کرمان، فقط چهار دوره مربیگری فوتسال ویژه بانوان برگزار کرده‌ایم.

علیرضا دادگر در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: چهارمین دوره مربیگری فوتسال بانوان سطح یک ایران در استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت و با تدریس لیلی اقبالی برگزار شد.

وی افزود: این نخستین دوره مربیگری فوتسال بانوان سطح یک ایران بود که به میزبانی جیرفت برگزار می‌شد که برگزاری این دوره‌ها در شهرستان‌‌ها در راستای مطرح کردن بحث برقراری عدالت آموزشی در تمامی نقاط استان است که از سوی آقای دکتر قرایی ریاست محترم هیئت مطرح شد.

دادگر با بیان این که پیش از این سه دوره دیگر برگزار کردیم که دو دوره آن در شهرستان‌های استان بود، تصریح کرد: یک دوره در شهربابک با شرکت 20 نفر و یک دوره هم در سیرجان باشرکت 18 نفر برگزار کردیم، یک دوره هم در شهرستان کرمان با شرکت 20 نفر  برگزار شد، در دوره آموزشی جیرفت هم 15 نفر شرکت دارند.

وی ادامه داد: دوره‌ای که در شهرستان کرمان برگزار شد با تدریس خانم شهناز یاری بود، کار تدریس دوره شهرستان شهربابک را خانم الهام فرهمند برعهده داشت و دوره‌های برگزار شده در سیرجان و جیرفت نیز با تدریس خانم لیلی اقبالی برگزار شد.

دادگر با اشاره به برگزاری دوره دانش‌افزایی مربیان فوتبال درجه حرفه‌ای، A و B در روزهای آتی در استان گفت: در دوره مدیریت جدید هیئت فوتبال استان کرمان، مباحث آموزشی را بسیار هدفمند و براساس علم روز دنبال می‌کنیم.

وی در پایان گفت: از آقای دکتر قرایی به جهت اهمیتی که به این حوزه می‌دهند، کمال تشکر را دارم و این نگاه ایشان به موضوعات آموزشی سبب شده تا در پرورش مربی و داور اقدامات خوبی ضورت پذیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز