شهرستان بافت؛ میزبان رقابت‌های فوتسال بانوان کشور

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۷:۳۶
کد خبر: ۸۷۱۹۱۵
شهرستان بافت؛ میزبان رقابت‌های فوتسال بانوان کشور
نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان از میزبانی شهرستان بافت در مسابقات لیگ دسته سه فوتسال بانوان کشور خبر داد.

مرضیه مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با برنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره، هفدهمین دوره برگزاری لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور است که با رایزنی‌های آقای دکتر قرایی ریاست محترم هیئت استان با فدراسیون، توانستیم میزبان این مسابقات در شهرستان بافت شویم.

وی افزود: شهرستان بافت یکی از شهرستان‌های خوب استان کرمان است که در این فصل سال، هوایی دلچسب دارد که برای مسابقه مناسب است.

مومنی‌مقدم با بیان این که این مسابقات، دومین میزبانی استان کرمان در رقابت‌های کشوری فوتسال ویژه بانوان در طول یک سال گذشته است، بیان کرد: لیگ دسته یک فوتسال بانوان را نیز در شهرستان شهربابک میزبانی کردیم که آن میزبانی نیز مورد رضایت تمامی تیم‌های شرکت‌کننده و نمایندگان فدراسیون بود و از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار بود.

وی ادامه داد: هشت تیم در مسابقات لیگ دسته سه فوتسال بانوان کشور، منطقه سه حضور دارند که از استان‌های سیستان بلوچستان، هرمزگان، یزد و کرمان هرکدام دو نماینده در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

مومنی‌مقدم با اشاره به شرکت دو تیم از استان در این رقابت‌ها تصریح کرد: تیم آراد بافت و دانش‌آموختگان عنبرآباد از استان در این رقابت‌ها حضور دارند که سرپرست تیم آراد بافت عاطفه امامی‌نیا و سرمربی آن الهه امامی‌نیا است، سرپرست تیم دانش‌آموختگان عنبرآباد نیز نیره ایوبی و سرمربی هم طاهره خواجه‌بهرامی می‌باشد. جا دارد از آقایان نقوی و اخلاقی روسای هیئت‌های بافت و عنبرآباد به جهت پیگیری امور مربوط به فوتبال بانوان تشکر کنم.

وی در پایان گفت: فوتسال و فوتبال بانوان در دور مدیریت جدید هیئت با توجه به حمایت‌های شخص دکتر قرایی، وضعیت بسیار خوبی دارد که در آینده نیز خبرهای بیشتر و بهتری از این حوزه منتشر خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز