تیم‌های راه‌یافته به مرحله دوم رقابت‌های نونهالان استان مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۹:۰۴
کد خبر: ۸۷۹۰۳۴
تیم‌های راه‌یافته به مرحله دوم رقابت‌های نونهالان استان مشخص شدند
مسئول برگزاری مسابقات فوتبال استانی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: از 17 تیم حاضر در مرحله اول رقابت‌های نونهالان استان، هشت تیم به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کردند.

مهدی ارچنگی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: رقابت‌های نونهالان استان در قالب چهار گروه و با شرکت 17 تیم از 27 تیر ماه شروع شد.

وی افرود: تیم‌های شهداء فیض‌آباد راور، آینده‌سازان کرمان، کوروش کرمان، شهید ترک‌زاده کرمان، امیران کرمان، شهرداری زرند، شهاب شهربابک، کهکشانی‌های سیرجان، پیشرو انار، شقایق شهربابک، حامدقلعه گنج، الوندسیرجان، دانش‌آموختگان عنبرآباد، مس شهربابک، شاهین کرمان، امیران جیرفت و شهرداری نجف شهر در مرحله اول با هم به رقابت پرداختند که سطح کیفی مسابقات نیز بنا به اظهار مربیان و سرپرستان حاضر در مسابقات قابل‌قبول بوده است.

ارچنگی با بیان این که از هرگروه دوتیم به دور بعد صعود کرده‌اند، بیان داشت: تیم‌های شهاب شهربابک، مس شهربابک، امیران کرمان، دانش‌آموختگان عنبرآباد، شقایق شهربابک، آینده‌سازان کرمان، شاهین کرمان و شهرداری زرند به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافتند.

وی ادامه داد: مسابقات در مرحله حذفی اول گروه (الف) با دوم گروه (ج) و دوم گروه (الف) با اول گروه (ج)، اول گروه (ب) با دوم گروه (د) و دوم گروه (ب) با اول گروه (د) انجام می‌گیرد.

ارچنگی با اشاره به برگزاری مسابقات چهار تیم صعود کننده به مرحله پایانی  به صورت دوره‌ای و مجتمع، تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که جناب آقای دکتر قرایی ریاست محترم هیئت استان به فوتبال پایه می‌دهند و همچنین نظارت دقیقی که بر برگزاری مسابقات رده‌های سنی دارند، برگزاری این مسابقات را با دقت بسیار بالایی انجام دادیم که بحمدالله تا این جا، کار به خوبی پیش رفته است.

table12

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز