در پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار عنوان شد:

آنچه درعصر اطلاعات و گرانی گوهر حقیقت، ایّام را بر انسان‌ها هموار نموده، تلاش در تبیین و تحکیم حقایق است

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۴:۵۹
کد خبر: ۸۸۲۱۶۴
آنچه درعصر اطلاعات و گرانی گوهر حقیقت، ایّام را بر انسان‌ها هموار نموده، تلاش در تبیین و تحکیم حقایق است
رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام یدا... موحد بدین شرح است:

 بسمه تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (آیه 1  سوره قلم)

 

آنچه درعصر اطلاعات و گرانی گوهر حقیقت، ایّام را بر انسانها به ویژه آزادی خواهان عالم هموار نموده است و امید رهایی از بند سرگشتگی از وقایع پیچیده هستی را در وجود آنان زنده می نماید، بی تردید تلاش در تبیین و تحکیم حقایق است.

با توجه به سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بر حسب ضرورت های اجتناب ناپذیر، نقش کلیدی رسانه‌ها و خبرنگاران به هیچ عنوان انکارپذیر و فراموش شدنی نیست، نقش خبرنگاران در ایجاد بسترهای اطلاع رسانی و ارتقاء آگاهی و افکار عمومی جامعه قابل توجه می باشد.

اهمیت جایگاه خبرنگار تا حدی است که با وجود توسعه و تعدد رسانه‌ها و گسترش فناوری‌های نوین در دنیای امروز، همچنان در رسانه‌ها نقشی موثر و محوری دارند.

روز خبرنگار یادآور زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه اصحاب رسانه در پاسداشت از حریم اطلاع رسانی منسجم و منطبق با آزادی های مشروع و مصرح قانونی و اعتلای پرچم مطالبه‌گری از مسوولان و پاسخگویی به مردم و افکار عمومی در چارچوب وظایف خطیر و رسالت سنگین خبرنگاری است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت های دادگستری استان کرمان قدردانی نموده و امیداست در پناه ایزد متعال در تمامی شئونات زندگی و در راه اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی بر اساس آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرافراز و سربلند باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز