برگزاری سوگواره " احلی من العسل " ۱۶ شهریور ماه در سراسر استان کرمان

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۰:۵۹
کد خبر: ۸۸۵۷۳۱
برگزاری سوگواره  احلی من العسل  ۱۶ شهریور ماه در سراسر استان کرمان
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری سوگواره احلی من العسل، 16 شهریور ماه در سراسر استان کرمان خبر داد.

صدیقه مرادی در گفت‌وگو با برنا با اعلام این خبر، افزود: بر اساس سند تحول بنیادین وزارت آموزش‌ و پرورش راهکار ۴_۱ ایجاد زمینه ترویج و نهادینه‌سازی ولایت مداری، تبری و تولی، امر به ‌معروف و نهی از منکر، روحیه جهادی و زمینه‌سازی برای استقرار دولت مهدوی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه علمیه و معلمان اهمیت دارد.

وی به راهکار ۲_۲ سند تحول بنیادین نیز اشاره کرد و گفت: موضوع تعمیق مهارت‌های الهامی و تعالی ‌بخش دانش با استفاده از فرصت‌های ایام ‌الله و تقویت انس با دعا و توسل تأکید دارد و این راهکارهای سند تحول بنیادین مورد تأکید و توجه به اجرایی کردن آن وظیفه اصلی آموزش ‌و پرورش است.

مرادی سوگواره احلی من العسل را یکی از اتفاقات موفق با حضور هیئت‌های مذهبی دانست که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی کشور برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان زمان برگزاری این سوگواره را روز شنبه ۱۶شهریور اعلام کرد و افزود: سوگواره احلی من العسل هفتمین سال خود را طی خواهد کرد که بی‌شک یکی از برنامه‌های حوزه دینی آموزش ‌و پرورش و یک تجربه خوب در زمینه مشارکت است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز