فدایی:

بخشی از مشکلات حوزه زغالسنگ کرمان در سطح ملی پیگیری می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۹:۴۱
کد خبر: ۸۸۷۰۱۰
بخشی از مشکلات حوزه زغالسنگ کرمان در سطح ملی پیگیری می شود
استاندار کرمان گفت: برای تامین 128 میلیارد تومان بدهی معادن زغالسنگ به سازمان تامین اجتماعی، استفاده از منابع حقوق دولتی معادن با پیگیری از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین پیگیری تقسیط این بدهی به مدت 10 سال پیشنهاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی افزود: همچنین تلاش خواهد شد که با دریافت مصوبه از شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کشور بتوان 4 درصد حق بیمه مضاعف از این پس ماهیانه از کارفرمایان دریافت شود تا در آینده مشکلات کمتری در این حوزه وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در رابطه با پرداخت بدهی معادن زغالسنگ کرمان توسط ذوب آهن اصفهان، با توجه به اینکه برای پرداخت این هزینه، منابع مالی در دولت پیش بینی شده باید این موضوع از وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری شود. فدائی، ادامه داد: بر اساس ماده 132 قانون مالیات های مستقیم واحدهای معدنی نقاط کمتر توسعه یافته می توانند از 10 سال معافیت مالیاتی بهره مند شوند که مدیران استان باید در این زمینه دلسوز باشند، ظرفیت های قانونی و حتی آنها که متقاضی نمی داند را پیشنهاد دهند و با دیدگاه مثبت به رفع مشکلات مختلف در استان کمک کنند.

گفتنی است در این نشست تعدادی از فعالان اقتصادی حوزه زغالسنگ و مدیران دولتی این حوزه در استان به بیان نظرات خود پرداختند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز