بگوویچ، سرمربی گل‌گهر سیرجان:

مربی بی‌تجربه‌ای نیستم/ گل گهر ترسی از هیچ تیمی ندارد

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۶:۱۷
کد خبر: ۸۸۷۶۴۰
مربی بی‌تجربه‌ای نیستم/ گل گهر ترسی از هیچ تیمی ندارد
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: حدود ده سال در لیگ برتر ایران مربیگری کرده ام و بی تجربه نیستم، تعدادی از بازیکنان ما هم سابقه بازی در لیگ برتر را دارند.

وینگو بگوویچ سرمربی کروات گل گهر و بازیکنان این تیم می خواهند پنجشنبه شب رویایی و مهیجی را برای سیرجانی هاو علاقه مندان این تیم در استان کرمان رقم بزند، وی در گفت و گویی پیرامون آخرین وضعیت تیمش و مسائل دیگری صحبت های جالبی را مطرح می کند که در ادامه می‌اید:

 

**وینگوو از بازی اول گل گهر در لیگ برتر برابر نساجی مازندران صحبت کن، این مسابقه را چگونه می بینی؟

در تمامی لیگ ها و در همه کشور ها همیشه مسابقه اول برای همه تیم ها بازی سخت و مهمی است، به خصوص تیم ما که نخستین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند.

قطعا این مسابقه برای ما یک بازی مهم است،حدود ده سال در لیگ برتر ایران مربیگری کرده ام و بی تجربه نیستم، تعدادی از بازیکنان ما هم سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و به لحاظ روحی و روانی شرایط قرار گرفتن و حضور در لیگ برتر را تجربه کرده اند، گل گهر با آمادگی کامل و بدون ترس از نام تیم های لیگ برتری آماده دیدار برابر نساجی مازندران است.

در رابطه با تیم نساجی باید بگویم آن ها تیم خیلی خوبی هستند و در بازی های پیش فصل نتایج خوبی گرفته اند، آن ها حتی سپاهان را هم با یک شکست داده اند، بازی های نساجی را آنالیز کرده ام و اطلاعات نسبتا خوبی از این تیم در اختیار دارم.

**لیگ از پنجشنبه شب آغاز می شود، اما عده ای هنوز به نحوه یارگیری شما انتقاد دارند و حتی برخی می گویند وینگوو بیشتر از هفته های ششم و هفتم میهمان سیرجانی ها نیست!

این نظر شخصی این افراد است، من مطابق اهداف و برنامه هایم یارگیری کردم و از تیم و بازیکنانی که جذب شده اند رضایت کامل دارم.

افرادی هم که می گویند من از هفته های ششم و هفتم به بعد دیگر سرمربی گل گهر نیستم سرگرم کار خودشان باشند، فکر و تمرکز من با این صحبت‌ها درگیر نمی شود، من کارم را انجام می دهم و برای موفقیت تیمم در کنار همه عوامل باشگاه و بازیکنانم تلاش می کنم.

 

**یکی از نگرانی های هواداران سیرجانی و البته شاید خود شما مشکل گل نزنی و نتیجه نگرفتن گل گهر در بازی های پیش فصل است، می توان گفت باشگاه تدارکات ایده آلی را برای آماده سازی تیم برای شما محیا کرد.

 

بازی های تدارکاتی و آماده سازی با مسابقات رسمی تفاوت زیادی دارند،  به خوبی از وضعیت تیم اطلاع دارم و باید بگویم درس های خوبی از بازی های پیش فصل آموخته ایم. من امیدوارم بازیکنان ما با ارائه یک نمایش قابل قبول و با اقتدار در لیگ برتر گام نخست را بردارند.

 

**صحبت پایانی

همه عوامل در سیرجان برای موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران تلاش کرده اند، عده ای در زمینه تجهیز و رفع مشکلات ورزشگاه، افراد دیگری در باشگاه و جاهای دیگر، حالا بازیکنان تیم باید با ارائه نمایش خوب و کسب نتیجه هواداران را خوشحال کنند، از هواداران هم می خواهم تا تیم را تنها نگذارند و پنجشنبه شب در کنار ما باشند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز