معاون استاندار کرمان در کمیسیون ایمنی را‌ه‌های استان خبر داد:

کاهش ۱۱ درصدی تلفات جاده‌ای کرمان/ افزایش ۱۰ درصدی ترددهای محورهای مواصلاتی استان

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۲:۱۴
کد خبر: ۸۸۷۹۷۷
کاهش ۱۱ درصدی تلفات جاده‌ای کرمان/ افزایش ۱۰ درصدی ترددهای محورهای مواصلاتی استان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از کاهش 11 درصدی تلفات جاده‌ای و افزایش 10 درصدی ترددهای محورهای مواصلاتی استان کرمان طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در جلسه کمیسیون ایمنی را‌ه‌های استان به افزایش 10 درصدی تردد جاده‌ای استان کرمان در سه ماهه نخست امسال اشاره داشت و عنوان کرد: در سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 11 درصدی تلفات را در جاده‌های استان کرمان شاهد هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌ دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان برای کاهش در میزان تلفات جاده‌ای افزود: تلفات جاده‌ای استان با احتساب خودروهای حامل اتباع بیگانه و قاچاق سوخت محاسبه ‌می‌شود در حالی که آمار این دو باید به صورت جداگانه منظور گردند و نظر استاندار کرمان هم بر این است که آمار تلفات این دو گروه به صورت جداگانه لحاظ شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: خودروهای حامل اتباع بیگانه و قاچاق سوخت تاثیر منفی بر آمار تلفات کرمان می‌گذارند و این ظلم در حق استان است.

وی عنوان کرد: استان کرمان در حالی با افزایش 10 درصدی تردد در جاده‌های مواصلاتی خود مواجه است که متوسط کشوری رشد چهار درصدی را نشان می‌دهد و مطئمنا هر اندازه هم تلاش استان بر کاهش میزان حوادث و تلفات باشد، اما در خصوص علل انسانی نمی‌توان کاری کرد.

آیت‌اللهی موسوی نظارت دقیق‌تر و بیشتر در 10 محور پرتلفات استان را از طریق دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلف، حضور نیروهای پلیس و ... مورد تاکید قرار داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان تشکیل کمیته اطلاع‌‌رسانی و حضور فعال‌تر رسانه‌ها در امر فرهنگ‌سازی و کمک به کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای را خواستار شد و بیان داشت: دوربین‌های سطح تخلف در سطح جاده‌های استان فعال هستند و تخلفات رانندگان را ثبت می‌کنند و اینکه پیامکی از تخلفات برای رانندگان ارسال نمی‌شود، دلیل بر عدم ثبت تخلف آنها نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز