انجام ۴۱۵ عملیات توسط آتش نشانان کرمان

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۰:۲۲
کد خبر: ۸۸۸۶۴۶
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در مرداد ماه سال جاری ۱۵۲ مورد عملیات اطفاء حریق و ۲۶۳ مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی عسکری در این خصوص اظهار داشت: در مردادماه در مجموع ۱۵۲ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۶۷ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۴ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۳۶ مورد مربوط به منازل مسکونی بوده است.

وی افزود: ۸ مورد اطفا حریق مربوط به مراکز تجاری, ۳ مورد مراکز دولتی، ۱۳ مورد مربوط به جنگل ودرختان و ۱ مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان همچنین از انجام ۲۶۳ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده خبرداد و اظهار داشت:از این تعداد ۷۳ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۱۱۰ مورد زنده گیری مار ها‌ی سمی و غیر سمی، ۳۱ مورد چیدن حلقه و قفل، ۲۴ مورد امداد اسانسور, ۱۱ مورد امداد تصادفات خودرویی و ۱ مورد سقوط از کوه و پرت شدن از بلندی در عملیات‌ها وجود داشته است.

عسکری بیان کرد: در مجموع این عملیات‌ها ۵۱ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ۱۲ نفر مجروح شده اند.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد ۳۸۵ نفر از شهروندان آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۸۲ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز