مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

آغاز گازرسانی به ۲ شهر و ۱۱۳ روستای کرمان در هفته دولت

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۱:۳۸
کد خبر: ۸۸۸۶۶۱
آغاز گازرسانی به ۲ شهر و ۱۱۳ روستای کرمان در هفته دولت
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: «عملیات اجرایی گازرسانی به پنج هزار و ۳۷۱ خانوار شهری و روستایی هم‌زمان با هفته دولت در استان کرمان آغاز می‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر فلاح اظهار کرد: «در هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی گاز رسانی به دو شهر شهداد، اندوهجرد و ۱۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال آغاز خواهد شد».

وی ادامه داد: «در طول مدت اجرای این پروژه‌ها ۶۳۴ کیلومتر خط تغذیه و شبکه اجرا و چهار هزار و ۳۲۰ انشعاب نصب می‌شود که پیش‌بینی می‌شود دو هزار و ۴۹۵ خانوار روستایی و دو هزار و ۸۷۶ خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند».

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: «تاکنون از مجموع ۷۱ شهر استان، ۵۳ شهر گازدار شده و از ۱۸ شهر باقیمانده، ۱۷ شهر در دست اجرا است که ۱۳ شهر آن شامل شهرهای جنوبی استان می‌باشد و با پیگیری‌های صورت گرفته یک شهر باقیمانده که شهر جبالبارز است در سال ۹۸ در دست اجرا قرار خواهد گرفت».

وی تعداد روستاهای گازدار استان را یک‌هزار و ۱۴۳ روستا بیان کرد و افزود: «برنامه‌ریزی برای گازرسانی به حدود ۲۰۰ روستا در سال ۹۸ در دست اقدام است».

فلاح تلاش وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران را در گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: «سال ۹۸ با گازدار شدن پنج شهر اندوهجرد، شهداد، عنبرآباد، بلوک و هنزا درصد بهره‌مندی کل خانوار استان از نعمت گاز طبیعی به ۷۸ درصد ارتقا می‌یابد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز