معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

نظام جمهوری اسلامی افق روشنی،پیش رو دارد/توطئه های دشمنان را باید با تلاش و خلاقیت در سال رونق تولید خنثی کرد

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۷:۲۰
کد خبر: ۸۹۲۰۴۱
نظام جمهوری اسلامی افق روشنی،پیش رو دارد/توطئه های دشمنان را باید با تلاش و خلاقیت در سال رونق تولید خنثی کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی افق روشنی را در پیش رو دارد، گفت:در سال رونق تولید باید با ابزار تلاش و خلاقیت در تولید، توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدصادق بصیری در سخنرانی پیش از خطبه هانی نماز جمعه این هفته شهر کرمان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهیدان رجایی و باهنر دارای اخلاق و رفتاری مشابه بودند و هر دوی آن ها خودشان را برای مردم وقف کردند و برای مسائل مردم کوتاه نمی آمدند.

وی با بیان اینکه آنها در برابر مسائل سیاسی موضع بسیار قدرتمندی داشتند، ادامه داد: با وجود تمامی فشارها و تنش های سیاسی که به شهید رجایی وارد می شد اما با سعه صدر با مسائل روبرو می شدند و ایستادگی شگف انگیزی  از خود نشان می دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه وحدت نظر بی نظیری بین شهیدان باهنر و رجایی وجود داشت، بیان کرد: شهید رجایی در تمامی کارها و مسائل با شهید باهنر مشورت کرده و ایشان را در جریان می گذاشت.

دکتر بصیری با بیان اینکه هدف دشمنان این نظام از ابتدا تاکنون این بوده که به اصل نظام آسیب برسانند، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ما به جایی نرسیده و نمی رسند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده این نظام با تحریم های ظالمانه می خواند اقتصاد ما را فلج و روح، روان، ایمان و عزم ما را دچار تزلزل کند تأکید کرد: باید تلاش کرد که در این شرایط حساس تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه دشمنان این نظام قصد دارند که امنیت خاورمیانه و خلیج فارس را از بین ببرند، گفت: اگر امروز نقش ایران نبود؛ کشورهای سوریه، عراق و منطقه در محاصره اسرائیل قرار می گرفتند.

دکتر بصیری با بیان اینکه برای عبور از دشواری ها باید مقاومت کرد، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه های دشمنان، به خوبی ایستاده و آینده خوبی هم خواهد داشت.

وی گفت: امنیت پایداری در سطح استان کرمان که پیشانی امنیت شرق کشور است، با همکاری سربازهای گمنام امام زمان (عج) و نیروهای نظامی و انتظامی وجود دارد و نیروهای تلاشگر این استان  اجازه نمی دهند کوچکترین تحرکی از سوی دشمنان و معاندان به وجود آید.

وی با بیان اینکه در شاخص های فرهنگی استان نیز اقدامات ارزشمندی انجام شده است، خاطرنشان کرد: کار فرهنگی کاری فراگیر و مهم است و همیشه در هر حال جنس، شخص، سن و سال نمی شناسد.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار کرمان کاهش نرخ تورم، افزایش 45 درصدی واحدهای بومگردی در سطح استان، رشد 60 درصدی کشت گلخانه ای، رشد 54 درصدی ارزش افزوده در صنعت، ،  توسعه مراکز درمانی، افزایش تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی و افزایش تولید واحدهای راکد و نیمه فعال استان را از جمله اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در سطح استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد:در حوزه ایجاد اشتغال های خرد، خود اشتغالی و اشتغال خانگی در سال گذشته کارهای خوبی انجام شده و با پرداخت 156 میلیارد تومان با نرخ 4 درصد، برای بیش از 11 هزار نفر شغل ایجاد شده است و پرداخت تسهیلات در این حوزه ها در سال جاری نیز ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهارداشت: در راستای بهبود فضای کسب و کار در سال گذشته جایگاه استان کرمان از  از رتبه 16 به رتبه 12 رسیده و جایگاه استان چهار رتبه ارتقاء یافته است که این کار باید ادامه یابد

وی یادآوردشد: برای تحکیم و تقویت بنیان خانواده ها قرارگاه خانواده و فضای مجازی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده در کرمان کار خود را آغاز کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز