مسابقات فوتسال بانوان در رده سنی نونهالان آغاز شده است

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۷:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۹۲۳۰۸
مسابقات فوتسال بانوان در رده سنی نونهالان آغاز شده است
نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مسابقات فوتسال بانوان در رده سنی نونهالان به میزبانی شهرستان بردسیر آغاز شده است.

مرضیه مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: این مسابقات در دو گروه و با شرکت ده تیم از صبح امروز در شهرستان بردسیر در حال برگزاری است.

وی افزود: تیم‌های کمیل کرمان، شهید صادقی زرند، شهرداری بم، آزرم رفسنجان و مجتمع صبا عنبرآباد در گروه الف و تیم‌های شهرداری سیرجان، گلستان الف، هیئت فوتبال نرماشیر، شهرداری بردسیر و گلستان "ب" هم در گروه ب این مسابقات قرار دارند.

مومنی‌مقدم با بیان این که طبق برنامه‌ریزی انجام شده بازی فینال این مسابقات در روز سه‌شنبه دوازدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات به مدت سه روز به طول خواهد انجامید که از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهد کرد.

وی ادامه داد: همان طور که اعلام کرده بودیم مسابقات فوتسال در تمامی رده‌های سنی در بخش بانوان برگزار خواهد شد که تاکنون در رده سنی امید و نوجوانان این اتفاق رخ داده و هم اکنون در رده سنی نونهالان هم مسابقات در حال برگزاری است.

مومنی‌مقدم در پایان گفت: این که سال گذشته در تمام رده‌های سنی مسابقات فوتسال را برگزار کردیم و امسال نیز در حال برگزاری مسابقات هستیم، به جهت توجه ویژه‌ای است که آقای دکتر قرایی برای فوتبال بانوان قائل هستند و جا دارد از ایشان تشکر ویژه داشته باشم. همچنین از هیئت فوتبال بردسیر به دلیل میزبانی مسابقات فوتسال بانوان در رده سنی نونهالان قدردانی می‌کنم.

نونهالان بانوان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز