فدایی:

روابط‌عمومی‌ها برای افزایش اعتماد عمومی، خدمات دولت را منعکس کنند/برای دولت، برگزاری انتخابات سالم و همراه با مشارکت حداکثری مردم در اولویت است

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۷:۱۶
کد خبر: ۸۹۲۶۸۲
روابط‌عمومی‌ها برای افزایش اعتماد عمومی، خدمات دولت را منعکس کنند/برای دولت، برگزاری انتخابات سالم و همراه با مشارکت حداکثری مردم در اولویت است
استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان گفت: در فضای کنونی که مقداری ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه در جریان است؛ روابط عمومی ها باید خدمات دولت را منعکس کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در دیدار هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان افزود: تشکیل این شورا اقدامی خوب و پسندیده است و امیدواریم باعث افزایش هماهنگی و تعامل بین دستگاه های اجرایی شود و با ایجاد نوعی تقسیم کار بین روابط عمومی ها، شاهد ایجاد وحدت رویه بین دستگاه ها در ارائه خدمات بهینه به مردم باشیم.

وی روابط عمومی را یک کار تخصصی دانست و تصریح کرد: اعضای هیأت رئیسه شورا می توانند با فعال نمودن کمیته آموزش مصوب در اساسنامه شورا، افراد شاغل در روابط عمومی دستگاه های اجرایی را آموزش دهند تا با تکنولوژی های ارتباطی نوین آشنا شوند و از آن ها استفاده کنند.

استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان با اشاره به نقش روابط عمومی ها در آشنایی مردم با خدمات دستگاه ها اظهار داشت: انتظار مردم و دستگاه های اجرایی از روابط عمومی ها این است که بتوانند خدمات، فعالیت، وظایف و اختیارات دستگاه ها را معرفی کنند تا زمینه استفاده مردم از خدمات آن ها فراهم شود؛ چرا که مردم با وظایف دستگاه ها آشنا نیستند.

 فدائی نقش رسانه ها را در ایجاد فضای امید در سطح جامعه بارز دانست و بیان کرد: در فضای کنونی که مقداری ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه در جریان است؛ روابط عمومی ها باید خدمات دولت را منعکس کنند.

وی گفت: مردم می توانند با مطالبه گری خود از دستگاه ها، موتور محرکه ای برای فعال نمودن دستگاه ها باشند و روابط عمومی و رسانه ها نیز می توانند با انعکاس صورتجلسات استانداری، زمینه عملی شدن این مصوبات را بصورت یک مطالبه عمومی درآورند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان با اشاره به اهمیت مسأله برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در استان افزود: بحث انتخابات از حیث اهمیتی که در انتخاب قانونگذاران کشور دارد بسیار مهم است و برای دولت نیز برگزاری انتخابات بصورت سالم، قانونی و همراه با مشارکت حداکثری مردم در اولویت است.

فدائی تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان باید با استفاده از ظرفیت های داخلی خود و نیز بهره گیری از ارتباطاتی که با رسانه ها دارند؛ زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی یکی از مشکلات رسانه ای را انعکاس آمار نادرست دانست که باعث بی اعتمادی و ناامیدی مردم می شود و افزود: توقع از روابط عمومی ها این است که ضمن در اختیار قرار دادن اطلاعات و آمار دقیق به رسانه ها، اخبار منتشر شده توسط رسانه ها را نیز رصد کنند و استانداری کرمان آمادگی دارد بعد از اتمام جلسات، نتایج و مصوبات را برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار دهد تا ضمن انتشار اخبار جلسات بصورت دقیق، زمینه مطالبه عمومی شدن مصوبات نیز فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز