رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف کرمان:

۱۱ کرمانی در مرحلۀ کشوری مسابقات قرآن‌کریم شرکت می‌کنند

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۵:۴۶
کد خبر: ۹۰۲۴۳۴
۱۱ کرمانی در مرحلۀ کشوری مسابقات قرآن‌کریم شرکت می‌کنند
رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری چهل‌ودومین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم کشور با حضور ۱۱ شرکت‌کننده‌ی کرمانی در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام مختار یعقوبی گفت: «چهل‌ودومین دوره‌ی مسابقات ملی قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران از ششم تا نوزدهم مهرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود».

وی افزود: «امسال مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت دو مرحله‌ی مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود که مرحله‌ی مقدماتی این مسابقات مردادماه امسال در استان قم برگزار شد و از استان کرمان ۲۵ نماینده در این مسابقات حضور داشتند».

یعقوبی با اشاره به رقابت‌های مرحله‌ی نهایی این مسابقات در اصفهان بیان کرد: «در مسابقات بخش آوایی برادران،علی صدقی در رشته‌ی دعاخوانی، هادی رضایی در رشته‌ی حفظ ۱۰ جزء قرآن و سعید شاهرخی در رشته‌ی حفظ کل قرآن به عنوان نمایندگان استان برای کسب عنوان مقام به این مسابقات اعزام می‌شوند».

وی گفت: «در مسابقات بخش خواهران از استان کرمان هفت نماینده در رشته‌های ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و قرائت در این مسابقات شرکت دارند».

یعقوبی یادآور شد: «مرحله‌ی استانی چهل‌ودومین دوره‌ی مسابقات قرآن کریم استان کرمان مردادماه امسال با حضور ۳۵۵ نفر در بخش آوایی و ۷۰ نفر در بخش معارفی برگزارشد».

رییس امور قرآنی اوقاف استان اضافه کرد: «سازمان اوقاف تنها مرجع رسمی برگزارکننده‌ی مسابقات قرآن کریم در کشور است که هر ساله مسابقات قرآن کریم در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری را برگزار می‌کند و در نهایت با برگزاری مسابقات بین‌المللی، ترویج فعالیت‌های قرآنی را در دستور برنامه‌های قرآنی خود دارد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز