۷۴۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۲:۵۵
کد خبر: ۹۰۳۸۹۵
۷۴۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: «۷۴۶ واحد مسکن مددجویی با همکاری سپاه در مناطق محروم استان در حال ساخت است که تا پایان امسال تکمیل و تحویل مددجویان استان می‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یحیی صادقی در مراسم افتتاح نمادین پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی کمیته امداد و سپاه ثارالله استان کرمان در روستای اسماعیل‌آباد بخش ماهان برگزار شد اظهار کرد: «این واحد‌های مسکونی به‌صورت نمادین از بین تعداد واحد‌های مسکونی مشارکتی سپاه و کمیته امداد استان که سال گذشته کلنگ‌زنی شده بودند به بهره‌برداری رسید».

وی افزود: «مشکل اصلی مددجویان تحت حمایت این نهاد نداشتن زمین است و اگر مشکل زمین مددجویان برطرف شود مشکل مسکن آن‌ها نیز برطرف خواهد شد».

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان این‌که کار افتتاح این پروژه‌ها آغاز شده و تا پایان سال ۷۴۶ پروژه تحویل خانواده‌ها در مناطق محروم استان می‌شود گفت: «در شرایط سختی هستیم و با این ‌وجود امروز جمهوری اسلامی ایران در موضع اقتدار است».

وی با اشاره به این‌که حضور در مناطق محروم کمک می‌کند که اقتدار کشورمان بیشتر شود افزود: «توانمندسازی خانواده‌ها در مناطق محروم کشورمان در اقتدار نظام تأثیر زیادی دارد».

صادقی با بیان این‌که ساخت خانه برای محرومان و نیازمندان خوب و پسندیده است اظهار کرد: «چیزی که مهم‌تر است ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی محرومان است و کمیته امداد در این حوزه کار‌های بزرگی انجام داده است».

وی با اشاره به این‌که رهبری بار‌ها به مسئولان تأکید کرده‌اند که نگاه‌تان به مناطق محروم باید ویژه باشد خاطرنشان کرد: «کمیته امداد در مناطق محروم و محرومیت‌زدایی کار‌های بزرگی با همکاری مجموعه‌ی بسیج سازندگی در زمینه‌ی توانمندسازی خانواده‌های محروم انجام داده است».

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان این‌که بیش از ۱۰۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند گفت: «بیش از ۶۵ درصد از این خانوار‌ها بدون سرپرست هستند و سرپرست و نان‌آور خانواده زنان هستند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز