نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

سوالات نسل جوان درباره دفاع مقدس باید پاسخ داده شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۷:۰۴
کد خبر: ۹۰۴۶۸۳
سوالات نسل جوان درباره دفاع مقدس باید پاسخ داده شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر پاسخگویی به سوالات نسل جوان درباره دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: دستاوردهای این دوران نیز باید به شکلی ملموس به نسل جوان ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در آئین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس افزود: یک نسل بی نظیر در دوران دفاع مقدس به سرعت آرایش گرفت و فرماندهان و سربازان به خوبی آماده شدند و در جنگ اقتصادی نیز به سرعت باید آرایش جنگی گرفت تا در این جنگ نیز به پیروزی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه چرا می گوئیم جنگ تحمیلی؟ چرا به کشور ما حمله کردند؟ و چرا به کشورهای دیگر حمله نکردند از سوالات جوانان در رابطه با دفاع مقدس است، تاکید کرد: در دوران کنونی که رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند باید مبانی دفاع مقدس و آنچه در این دوران رخ داده است را نوشت و از نظرات افرادی که در جبهه ها حضور داشته اند، استفاده کرد تا این کتاب ها به عنوان مرجع مورد استفاده نسل های بعد قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای دفاع مقدس برای ما محسوس است و نسل بعد باید با این دستاوردها آشنا شوند، تاکید کرد: امنیت امروز کشور ما ره آورد دوران دفاع مقدس است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز