نایب رییس شورای شهر کرمان مطرح کرد:

شرکت زغالسنگ کرمان باید عقب نشینی کند/ شهرداری کرمان نسبت به تملک زمین اقدام کند

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۷:۰۹
کد خبر: ۹۰۶۰۴۱
شرکت زغالسنگ کرمان باید عقب نشینی کند/ شهرداری کرمان نسبت به تملک زمین اقدام کند
نایب رییس شورای شهر کرمان گفت: در بحث آتش سوزی درختان زغال سنگ این درختان در ملک شهرداری هستند و شهرداری جهت تملک باید اقدام کند.هرچند شهرداری قرار بود در این خصوص به شورا گزارش بدهد اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رامین ارجمند کرمانی در جلسه علنی شورای شهر در واکنش به سخنان چندی پیش معاون خدمات شهری شهرداری در خصوص درختان سوخته ی شرکت زغالسنگ اعلام کرد: در بحث آتش سوزی درختان زغال سنگ این درختان در ملک شهرداری هستند و شهرداری جهت تملک باید اقدام کند.هرچند شهرداری قرار بود در این خصوص به شورا گزارش بدهد اما این اتفاق نیفتاد.

وی تصریح کرد: در نقشه تفکیکی، مسئولین زغالسنگ تعهد کردند حدود ۲۰ متر از دیوار زغالسنگ عقب نشینی کنند. با توجه به مستندات، شهرداری باید هر چه سریعتر نسبت به تملک آن اقدام کند چراکه عملا ملک از آن شهرداری است.

رییس شورای شهر نیز در تکمیل صحبت های ارجمند کرمانی خطاب به سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری گفت: احتمالاً آقای نکویی در جریان ماجرا نبودند و ممکن است مسئولین زغالسنگ از این مصاحبه برداشت کنند که زمین را واگذار نکنند بنابراین شهرداری جهت تملک اقدام کند چرا که این زمین متعلق به شهرداری است.

"رضا دادگر پور" گفت: ماقطعا پیگیری می کنیم و گزارش آن را به شورا ارائه خواهیم کرد.

لازم به ذکر است شهردار کرمان به دلیل حضور در شورای عالی مرکز کرمان شناسی که در تهران برگزار می شود در جلسه این هفته شورا حضور نداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز