ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

لیگ برتری کردن فوتسال استان، نباید باعث وارد کردن استرس و فشار به بازیکنان شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۰:۵۲
کد خبر: ۹۰۷۱۲۲
لیگ برتری کردن فوتسال استان، نباید باعث وارد کردن استرس و فشار به بازیکنان شود
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: درست است امسال هدف گذاری ما لیگ برتری شدن نمایندگان استان در دسته اول است، اما نباید این استراتژی، حربه‌ای باشد برای وارد کردن استرس و فشار به شما که خدایی نکرده نتیجه عکس بدهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی با حضور در تمرینات تیم فوتسال گهر زمین که در لیگ دسته اول فوتسال کشور حضور دارد، گفت: درست است امسال هدف گذاری ما لیگ برتری شدن نمایندگان استان در دسته اول است، اما نباید این استراتژی، حربه‌ای باشد برای وارد کردن استرس و فشار به شما که خدایی نکرده نتیجه عکس بدهد.

وی افزود: امروز خوشحالم توفیقی حاصل شد تا سر تمرین شما عزیزان حاضر شوم، هفته قبل دیدار نماینده استان فولاد ایرانیان را از نزدیک دیدم و امروز خدمت شما هستم و تا بگویم فردا نیز در کنار شما عزیزان هستیم و امیدواریم فردا بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

دکتر قرایی تصریح کرد: شما نهایت تلاش و کوششتان را بکار گیرید و نتیجه را به خدا بسپارید.

وی بیان داشت: بازی به بازی جلو بروید و با تمرکز بالا در زمین فقط به اجرای دستورات تاکتیکی کادر فنی بپردازید.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در این شرایط بد اقتصادی، قدر فرصت کنونی که نصیب شما شده را بدانید، لذا حالا که یک مجموعه صنعتی بزرگ همچون گهرزمین با مدیریت سردار پوریانی بهترین شرایط را برای شما مهیا کرده و یک مدیر کار بلد و از خانواده ورزشی بالای سر شماست، سعی کنید با تمرین و تلاش بیشتری جواب اعتماد آن‌ها را بدهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز