معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر:

مشارکت برای کاهش مشکلات اجتماعی ضروری است

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۲:۴۸
کد خبر: ۹۱۴۷۳۲
مشارکت برای کاهش مشکلات اجتماعی ضروری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر با جدیت در راستای اجرای ماموریت های خود تلاش می کند، گفت: نباید زحمت ها و تلاش ها را زیر سوال ببریم بلکه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات حل شود و گرنه کاری پیش نمی رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، با اشاره به طرح «یاری گران زندگی» افزود:هر فردی که در زندگی یا کار ناامید شود، این ناامیدی به شکست منجر خواهد شد و این طرح ابعاد شفافی دارد و همه موارد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: باید طرح "یاری‌گران زندگی" با انگیزه و به خوبی پیش برود زیرا طرح خوب، مفید و کاربردی است و دستورالعمل دارد و منبع اعتباری مشخص است. لذا نباید هیچ گونه مانعی در اجرای طرح داشته باشیم و باید طبق زمان بندی برنامه پیش برود.

وی تاکید کرد: این کار نباید موانع زیادی داشته باشد، امید داریم که این طرح را تا جلسه آینده ۲۰ در صد پیش ببریم تا در ادامه مشکلات و موانع این کار بررسی خواهد شد.

بصیری با بیان اینکه طرح کانون «یاری گران زندگی» بر کانون ها تاکید دارد، اذعان کرد: یکی از مزایای کانون ها این است که هم اولیا و هم دانش آموزان در آن مشارکت دارند.

به گفته وی اعتبار این پروژه در ابتدا تخصیص داده نشده است اما باید برسی شود که در وزارت خانه چه توافقی صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خاطر نشان کرد: پیگیری های لازم برای اختصاص اعتبار موردنیاز را انجام می دهیم تا کار متوقف نشود.

براساس این گزارش، معاون اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه گفت: مراحل ساخت کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد سپاه از پارسال کلید خورد و تا کنون ۱۶ میلیارد در این طرح هزینه شده است که در این رابطه  یک مجموعه کامل در حال ساخت است که تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت کار صورت گرفته است  و پیش بینی می کنیم 5 آذرماه سال جاری این مرکز مورد بهره برداری قرار گیرد.

مجید ستایش نیا، با بیان اینکه مساحت این اردوگاه ۳۰ هزار متر مربع است، افزود:  پیش‌بینی می شود که در فاز اول راه اندازی این مرکز توانایی جذب پذیرشت ۱۰۰ نفر را داشته باشیم ضمن آنکه باید عنوان کرد گنجایش نهایی این مرکز ۴۰۰ نفر خواهد بود که می تواند به عنوان بزرگ‌ترین اردوگاه جنوب شرق کشور معرفی شود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه قصد دخالت در کار دستگاه های دولتی را ندارد، تاکید کرد: هدف ما کمکی در زمینه کاهش  آسیب های اجتماعی و اعتیاد و کمک به دستگاه های متولی همانند بهزیستی و علوم پزشکی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز