توقف کامیون‌های حامل کود حیوانی در جیرفت ممنوع شد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶:۲۴
کد خبر: ۹۱۴۷۸۷
توقف کامیون‌های حامل کود حیوانی در جیرفت ممنوع شد
با ورود مدعی العموم و همکاری سازمان های مربوطه مشکل زیست محیطی و بوی نامطبوع محموله های کود حیوانی در جیرفت حل وفصل گردید و از اول آبان ماه عبور و مرور یا توقف کامیون های حامل کود حیوانی در سطح شهر جیرفت، ومکان های سابق که نزدیک منازل مسکونی بود ممنوع می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: همه ساله با آغاز فصل کاشت محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، حجم وسیعی از کامیون‌های حامل کود حیوانی وارد شهرستان جیرفت می شود که مشکلات زیست محیطی و بوی نامطبوع این کودها منجر به نارضایتی عمومی در بین شهروندان می شد.

حسین سلامی اظهار داشت:یکی از خواسته های مردم عدم توقف و تردد کامینون های حامل کودحیوانی، یا اصطلاحا(کود مرغ)،در محل های مسکونی وبه مخاطره افتادن بهداشت عمومی مردم بود.

این مقام قضائی عنوان کرد:بلافاصله بعد از بازدید میدانی از محل ،دستورات لازم جهت تشکیل جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم به صورت فوق العاده صادر و مسئولان مربوطه جهت حل مشکل به دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت دعوت شدند.

دادستان جیرفت بیان کرد:در این جلسه مقرر گردید،با ارائه تسهیلات به سرمایه گذار و همکاری همه مسئولین ذی ربط در جهت سهولت اخذ مجوز های آن ،پارکینگی در محدوده خارج از شهر جیرفت جهت توقف کامیون های حامل کود های حیوانی در کوتاه ترین زمان ممکن  احداث گردد

دادستان تاکید کرد:از اول آبان ماه  عبور و مرور یا توقف کامیون های حامل کود حیوانی در سطح شهر جیرفت، ومکان های سابق که نزدیک منازل مسکونی بوده است ممنوع می باشد.

لازم به ذکر است،در این جلسه، ادارات فرمانداری، مدیریت جهاد کشاورزی، راهداری و حمل ونقل و محیط زیست حضور داشتند و این جلسه در محل دادسرای جیرفت برگزار گردید،

 

دادستان جیرفت در پایان ضمن تشکر از مطالبه گری رسانه ها در جهت حل مشکلات مردم،گفت:دستگاه قضائی  در جهت ایجاد امنیت و آسایش مردم ، از هیچ تلاشی دریغ  نخواهد کرد وبا هر گونه بی قانونی یا سو استفاده از بیت المال برخورد قانونی لازم را می کند.

 

نظر شما
پرونده ویژه