طرح جامع شهر کرمان به‌روزرسانی می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۲:۵۹
کد خبر: ۹۱۴۸۴۰
طرح جامع شهر کرمان به‌روزرسانی می‌شود
شهردار کرمان از دستور ویژه‌ی وزیر راه و شهرسازی برای به‌روزرسانی طرح جامع شهر کرمان خبر داد و گفت: «طرح جامع فعلی شهر کرمان تناسبی با واقعیت‌های امروز شهر کرمان نداشته و بایستی طرح مذکور توسط مشاورین ذی‌صلاح و مجرب تدقیق و به‌روزرسانی شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به دیدارش با وزیر راه و شهرسازی به همراه دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و بحث و تبادل نظر در خصوص برخی موضوعات شهر کرمان ازجمله به‌روزرسانی طرح جامع و ترمیم و بهسازی معابر ورودی کرمان، اظهار کرد: «با پیگیری‌های صورت گرفته توسط جناب دکتر پورابراهیمی نماینده مردم شریف کرمان در مجلس شورای اسلامی برای رفع برخی مشکلات شهر کرمان که در حیطه‌ی وزارت راه و شهرسازی است با وزیر مربوطه دیدار و گفت‌وگو داشتم».

وی افزود: «موضوع به‌روزرسانی طرح جامع یکی از موارد مطرح شده در این دیدار بود که خوشبختانه با دستور ویژه‌ی وزیر محترم راه و شهرسازی در اولویت رسیدگی قرار گرفت».

عالم‌زاده ادامه داد: «طرح جامع فعلی شهر کرمان تناسبی با واقعیت‌های امروز شهر کرمان نداشته و بایستی طرح مذکور توسط مشاورین ذی‌صلاح و مجرب تدقیق و به‌روزرسانی شود».

وی گفت: «موضوع دیگری که در دیدار اینجانب و نماینده محترم کرمان در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت موضوع ترمیم و بهسازی معابر ورودی شهر کرمان بود».

شهردار کرمان بیان کرد: «معابر ورودی شهر کرمان نه به لحاظ عملکردی و نه حتی به لحاظ ظاهری، مناسب کلانشهر کرمان نیستند و یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم اجرای کامل کمربندی‌های پیرامونی و تداخل معابر برون‌شهری با برخی معابر درون‌شهری کرمان است».

وی یادآور شد: «برخی معابر درون‌شهری در حال حاضر در حکم معابر برون‌شهری عمل کرده و بستر عبور و مرور خودروهای سنگین هستند و انتظام‌بخشی به این موضوع و ترمیم و بهسازی این مسیرها، ورود وزارت محترم راه و شهرسازی را مطالبه می‌کند که امیدواریم با دستور ویژه‌ی وزیر محترم و پیگیری‌های آتی محقق شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز