انهدام باند سارقان فرا استانی در سیرجان

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۴:۴۱
کد خبر: ۹۱۵۱۸۰
انهدام باند سارقان فرا استانی در سیرجان
فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری اعضای یک باند سابقه دار و حرفه ای که از اهالی استانی دیگر بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"محمدرضا ایران نژاد"در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع 4 فقره سرقت منزل در یکی از خیابان های این شهرستان بلافاصله محدوده های وقوع سرقت تحت پوشش گشت های محسوس و نامحسوس قرار گرفت که خوشبختانه با اطلاعاتی که مردم در اختیار پلیس قرار دادند محل اختفای سارقان مشخص شد.

سرهنگ ایران نژاد اظهار داشت: در ادامه تیم گشت نامحسوس 2 نفر را هنگام پرسه زنی با خودروی پراید دستگیر و از خودروی آن ها 4 عدد کیف و مقدار زیادی طلا پیدا کردندکه با اقدامات پلیسی چند نفر دیگر مرتبط با این 2 نفر  شناسایی و دستگیر شدند و یک خودروی پارس نیز از آن ها توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه نیز چند نفر از افراد مرتبط با این سارقان که در شهرستان شهربابک مخفی شده بودند به دام قانون افتادند و در مجموع 8 نفر که همگی اهل یکی از استان های غربی کشور بودند، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد :پلیس اگاهی در حال تکمیل تحقیقات است و به احتمال فراوان تعداد زیادی از سرقت های منزل در سیرجان و دیگر شهرستان ها توسط این باند انجام گرفته است.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: برابر بررسی های به عمل آمده مشخص شد بر روی گوشی یکی از سارقان در مدت پنج ماه هزارو 621 سیم کارت فعال شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به غیربومی بودن این افراد خاطرنشان ساخت: ضرورت دارد صاحبان معادن و مشاغل در انتخاب و بکارگیری نیروی کار دقت بیشتری داشته باشند.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه