برگزاری مراسم نمادین بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل در دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن ناحیه یک کرمان

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۱:۴۰
کد خبر: ۹۱۸۰۸۶
برگزاری مراسم نمادین بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل در دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن ناحیه یک کرمان
صبح امروز همزمان با سراسر استان کرمان مراسم نمادین بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ همایش پدافند غیرعامل با حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان و جمعی از مسئولان استانی در دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

 

** نقش جوانان در آینده کشور بی بدیل است

در ابتدای این مراسم احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نقش جوانان در آینده کشور بی‌بدیل است، افزود: دانش آموزان و جوانان امروز آینده سازان و مدیران و کارگزاران آینده کشور هستند.

وی به تربیت و آماده سازی دانش آموزان و جوانان در مسیر انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری نقش جوانان را پررنگ نشان داده است و جوانان باید در تمامی امور سرلوحه کارها قرار گیرند.

اسکندری نسب به آسیب‌های اجتماعی و هجمه فرهنگی دشمن علیه جوانان اشاره کرد و بیان داشت: تمام نقشه های شوم دشمنان بر این است که نقش جوانان در جامعه را به سمتی سوق دهد تا از مسیر انقلاب خارج شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که ۱۴ دستگاه اجرایی در سطح استان به کمک آموزش و پرورش آمده اند تا آسیب های اجتماعی در طرح نماد کاهش یابد، افزود: رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان رویکردی اخلاق محور، فرهنگی و تربیتی است.

وی با بیان این که تلاش داریم در تمامی مدارس استان کرمان در حوزه مراقبت از آسیب‌های اجتماعی یا طرح نماد فعال شود، اظهار داشت: همه مدارس استان تحت پوشش آموزش های آسیب های اجتماعی که همان نوعی پدافندغیرعامل است قرار خواهند گرفت.

 در ادامه محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی وی با بیان این که کشور در همه ابعاد مورد هجمه‌های دشمنان قرار گرفته است، افزود: با توجه به هجمه دشمنان بخصوص آمریکا در حوزه اقتصادی و تحریم های غیرقانونی باید کشور در تمامی ابعاد آمادگی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به این که باید ایمن‌سازی در تمامی زمینه‌ها و مقابله با دشمنان را به همه نسل جوان و آحاد ملت آموزش دهیم، افزود: امروزه حوزه فضای مجازی و استفاده صحیح از آن باید برای نسل جوان به خصوص جوانان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها مورد تاکید قرار گیرد، زیرا دشمنان در صدد آن هستند تا با استفاده از فضای مجازی بین جوانان و خانواده ها جدایی بیاندازند.

زاهدی آموزش های لازم برای مقابله با هجمه های دشمن را لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به هجمه‌های اقتصادی دشمن باید راهکارهای مناسب برای مقابله با تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها که خود نوعی پدافند غیرعامل در دستور کار همه دست‌اندرکاران قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز