رئیس جمهور:

دولت یازدهم و دوازدهم برای خدمت به روستاها تلاش زیادی کرده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۲۳۴۰۷
دولت یازدهم و دوازدهم برای خدمت به روستاها تلاش زیادی کرده است
رئیس جمهور گفت: یکی از افتخارات بزرگ دولت یازدهم و دوازدهم، تلاش برای خدمت به روستاها ست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح طرح های ورزشی استان کرمان از طریق ویدئو کنفرانس، ضمن تشکر از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بابت خدمات انجام شده در سراسر کشور، اظهار داشت: برای همه ی ما خوشحال کننده است که پروژه های ورزشی در سراسر کشور به ویژه استان کرمان افتتاح می شود.

او خطاب به وزیر ورزش و جوانان افزود: مخصوصاً من خوشحالم برخی تلاش های شما برای روستاهاست.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی یکی از افتخارات بزرگ دولت یازدهم و دوازدهم را تلاش برای خدمت به روستاها عنوان و تصریح کرد: آمار و ارقام این 6 ساله و اگر خدا توفیق داد تا پایان دولت، نمودار خواهد شد که تلاش 8 ساله ی دو دولت برای روستاها چه کار عظیم و بزرگی انجام داده است.

او بیان داشت: این تلاش ها را می توان در راه روستایی، آب روستایی، برق روستایی، گاز روستایی، مدارس، بهداشت و درمان ، ورزش، اشتغال، بوم گردی و گردشگری به وضوح دید.

رئیس جمهور افزود: یک کار وسیع و بزرگ در روستاها انجام شده و خوشحال کننده است جوانان در روستا احساس کنند، همه امکانات لازم برای زندگی سالم در اختیار آنهاست.

پس از سخنان رئیس جمهور، با دستور وی، با حضور سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان 14 طرح ورزشی در سراسر استان کرمان با اعتبار ۱۱میلیارد و۱۰۰میلیون تومان و متراژ کل ۳۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز