مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه در کرمان اکران می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۷:۲۲:۲۴
کد خبر: ۹۲۳۷۶۱
فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه در کرمان اکران می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: «فیلم‌های سی‌وششمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در کرمان به مدت سه روز اکران می‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده با اشاره به اکران فیلم‌های سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه در کرمان اظهار کرد: «فیلم‌ها در دو نوبت در ساعت ۱۸ و ۲۰ در تماشاخانه پارس اکران می‌شود و حضور برای همه علاقمندان رایگان است».

وی افزود: «در این اکران‌ها تعداد ۳۷ فیلم از مجموع ۱۶ فیلم داستانی، سه مستند،۱۰ پویانمایی و هشت فیلم تجربی نمایش داده خواهد شد».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: «برای اولین بار نشست‌های تخصصی فیلم کوتاه به صورت زنده و مستقیم از پردیس سینمایی ملت تهران از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آبان با همکاری و مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کرمان و حوزه هنری کرمان در چهار نوبت از ساعت ۱۵ تا ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود».

وی ادامه داد: «این نشست‌ها با عناوینی مانند فضاسازی در تصویر، رابطه‌ی دوربین و فیلمنامه، چیستی روایت، تصویرگرایی در تصویرسازی و … برگزار می‌شود».

علیزاده افزود: «این برنامه با هدف ایجاد عدالت فرهنگی – هنری و فراهم آوردن تسهیلات لازم برای استفاده‌ی سینماگران و علاقمندان به فیلم کوتاه و تجربه‌اندوزی هنرمندان استان که امکان حضور در تهران و شرکت در جشنواره را ندارند به‌صورت همزمان برگزار می‌شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز