زندگی دوباره به ۹ بیمار نیازمند در کرمان

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۰:۱۰
کد خبر: ۹۲۷۴۹۷
زندگی دوباره به ۹ بیمار نیازمند در کرمان
هماهنگ‌کننده پیوند عضو دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: از 26 آبان تا اولین روز آذر 4 خانواده بیمار مرگ مغزی با رضایت نسبت به اهدای اعضای بدن عزیزان خود 9 بیمار نیازمند را نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید گیلانی در توضیح خبر فوق اظهار داشت: اولین اهدای عضو در 26 آبان ماه رقم خود که خانواده مرحوم محمدجواد حیدری از شهرستان ارزوئیه، دو کلیه و کبد جوان 21 ساله خود را به بیماران نیازمند دریافت عضو اهدا کردند.

هماهنگ‌کننده پیوند عضو دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان افزود: 27 آبان ماه خانواده مرحوم حسین سنگی‌زاده رضایت به اهدای اعضای عزیز خود دادند که دو کلیه این فرد که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

وی ادامه داد: سومین اهدای عضو در 30 آبان ماه انجام شد و با رضایت  خانواده مرحوم شهاب کبد وی برای پیوند به شیراز ارسال شد.

گیلانی عنوان داشت: چهارمین اهدای عضو با رضایت خانواده نوجوان 13 ساله از زرند و در اولین روز آذرماه انجام شد، مرحوم محمدجواد حسن‌خانی بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود که پس از رضایت خانواده آن مرحوم دو کلیه وی در بیمارستان افضلی‌پور به بیماران نیازمند پیوند زده شد و کبد وی برای پیوند به شیراز ارسال شد.

وی از خانواده‌هایی که اعضای عزیزان خود را اهدا کردند قدردانی کرد و این نوع بخشش را یک کار بزرگ و خداپسندانه دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز