ابلاغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار زیرساخت‌های کشاورزی و راه‌های عشایری

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۸:۰۰:۴۷
کد خبر: ۹۳۳۹۳۶
ابلاغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار زیرساخت‌های کشاورزی و راه‌های عشایری
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای خسارت سیل فروردین ماه امسال در بخش زیرساخت‌های کشاورزی و راه‌های عشایری ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به هشدار سازمان فائو در رابطه با هجوم ملخ‌‌های صحرایی، مشارکت کشاورزان و مزرعه‌داران را در طرح مبارزه‌ای با این آفت مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: استان کرمان سال گذشته در مبارزه با ملخ صحرایی با مساعدت و استفاده از توان همه دستگاه‌ها به خوبی وارد شد و مدیریت بحران صورت گرفت. وی در خصوص اعتبار مورد نیاز جهاد کشاورزی برای سمپاشی ملخ صحرایی بیان داشت: بخشی از اعتبار توسط ستاد مدیریت بحران استان تامین می‌شود و بخش دیگر نیز به حمایت خزانه نیاز دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، کمک همه دستگاه‌ها را برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی خواستار شد و افزود: از کمک بخش خصوصی برای تامین سم و ماشین‌آلات نیز باید استفاده شود. آیت‌اللهی موسوی در ارتباط با شیوع آنفلوآنزا در استان کرمان گفت: با توجه به توضیحات دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، نظر شورای مدیریت بحران بر این است که هر زمان دانشگاه علوم پزشکی تشخیص به تعطیلی مدارس دید، رسما به آموزش و پرورش اعلام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز