مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان:

با ۲۲ دوربین نظارتی، تمام گردنه‌های اصلی استان را نظارت می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۵۲:۳۰
کد خبر: ۹۳۵۹۹۸
با ۲۲ دوربین نظارتی، تمام گردنه‌های اصلی استان را نظارت می‌کنیم
مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: با بیان این مطلب که با ۲۲ دوربین نظارتی، تمام گردنه‌های اصلی استان را نظارت می‌کنیم، عنوان کرد: چهار دوبین نظارتی جدید نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمان و به ویژه گردنه ها نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید علی حاج سیدعلیخانی در رزمایش طرح ترافیکی زمستان 98 اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه آسفالته در استان وجود دارد که در این زمینه کرمان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است. همچنین استان کرمان بعد از استان اصفهان با یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر بیشترین طول بزرگراه را در سطح کشور دارد. وی با بیان این مطلب که ۲۵ گردنه برف‌گیر با طول یک هزار و ۵۷ کیلومتر در سطح استان کرمان وجود دارد، بیان کرد: ۴۱ راهدارخانه سیار و ثابت برای طرح زمستانه ۹۸ تجهیز شده‌اند و ۳۷۰ پرسنل راهداری در این گردنه‌ها فعال هستند ضمن آنکه ۱۸۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین اداره کل راهداری در این طرح خدمات به هموطنان ارائه می‌کنند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اقدامات راهداری استان کرمان در زمان برف و یخبندان در راستای کمک به مسافرین و رانندگان، اظهار کرد: ۲۹ هزار تن شن و نمک برای بازگشایی محورهای استان در فصل زمستان خریداری شده است که در زمان های یخبندان و برف گرفتگی محورهای مواصلاتی استان مورد استفاده قرار خواهند گرفت. وی با بیان این مطلب که با ۲۲ دوربین نظارتی، تمام گردنه‌های اصلی استان را نظارت می‌کنیم، عنوان کرد: چهار دوبین نظارتی جدید نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمان و به ویژه گردنه ها نصب خواهد شد.

شایان ذکر است که ۳۷ مجتمع خدمات راهی نیز در طول محورهای مواصلاتی تجهیز شده‌اند تا در صورت بسته شدن راه، کار خدمات رسانی به هموطنان را انجام دهند سیدعلیخانی با اشاره به نقاط حادثه خیز استان کرمان، خاطرنشان کرد: ۶۹ نقطه پرحادثه در ۱۵ شهرستان استان به شکل امانی رفع حادثه خیزی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز