آتش‌نشانان مانع حریق خودروی حامل سوخت شدند

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۰۸:۱۳:۳۹
کد خبر: ۹۴۱۹۹۳
آتش‌نشانان مانع حریق خودروی حامل سوخت شدند
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: آتش‌نشانان کرمانی با اقدامات به‌موقع از حریق و انفجار خودروی حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل که واژگون شده بود، جلوگیری کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی با اشاره به واژگون شدن یک دستگاه تانکر ویژه‌ی حمل سوخت در شهر کرمان گفت: «این حادثه صبح روز ششم دی ماه به ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد».

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان محل حادثه را بزرگ‌راه امام خمینی(ره) حد فاصل چهارراه باقدرت و چهارراه جوپاری اعلام کرد و افزود: «با توجه به حساسیت حادثه و این‌که خودروی ویژه‌ی حمل فرآورده‌های نفتی حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت گازویل بود، بلافاصله با توجه به مسکونی بودن محل حادثه، تیم‌های اطفاء حریق این سازمان از سه ایستگاه آتش‌نشانی سریعا عملیاتی شده و در محل حادثه حضور یافته و با انجام اقدامات اولیه‌ی پیشگیری از حریق و ایمن‌سازی محل حادثه از فاجعه‌ای احتمالی جلوگیری کردند».

وی بیان کرد: «با توجه به حجم زیاد گازوئیل تخلیه شده از تانکر ویژه‌ی حمل فرآورده‌های نفتی که واژگون شده بود، رعایت نکردن نکات ایمنی و یا بروز حادثه‌ای ثانویه در محل، این احتمال وجود داشت فاجعه‌ای بزرگ رخ دهد که با وظیفه‌شناسی و حضور به‌موقع آتش‌نشانان از بروز چنین حادثه‌ای جلوگیری به‌عمل آمد».

میرزایی گفت: «خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز