دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۷:۵۰
کد خبر: ۹۴۴۰۶۸
دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی
رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی و دستگیری فردی که با استفاده از رمز دوم کارت عابر بانک اقدام به برداشت غیرمجاز کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: در پی مراجعه‌ حضوری فردی و اظهار شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی از طریق اینترنت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از شاکی مشخص شد که وی کارت عابر بانک خود را در حالی که رمز کارت در پشت آن نوشته شده بود را گم کرده و هیچ اقدامی در خصوص مسدودی کارت بانکی‌اش انجام نداده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمان اظهارداشت: با انجام تحقیقات علمی‌، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس، فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز کرده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و به این پلیس انتقال داده شد.

وی به شهروندان هشدار داد از در اختیار قراردادن کارت عابر بانک خود به افراد دیگر پرهیز کنند و در صورت مفقودی کارت بانکی نسبت به اعلام به‌موقع در کمترین زمان ممکن به بانک صادرکننده‌ کارت اقدام نمایید.

رئیس پلیس فتا استان کرمان تصریح کرد: می‌توان از طریق اینترنت بانک یا تلفن بانک نیز کار مسدود کردن کارت را انجام داد تا از سوء‌استفاده‌های احتمالی پیشگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز