نامگذاری پیست اسکیت کرمان به نام سردار دل‌ها

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۳:۲۶
کد خبر: ۹۴۷۹۰۷
نامگذاری پیست اسکیت کرمان به نام سردار دل‌ها
رئیس هیئت اسکیت استان کرمان گفت: پیست اسکیت مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان به نام سردار شهید، سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" مزین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امیررضا آشورماهانی، با اشاره به خصوصیات و فضائل اخلاقی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهادت این سردار گرانقدر را نقطه عطف تحولات منطقه در آینده دانست و اظهار داشت: شهادت بالاترین و ارزشمندترین نیکی در نزد خداوند متعال است که این شخصیت فرا ملی و بین المللی به آن نائل شد.

او به بیان ابعاد وجودی این شهید والامقام پرداخت و افزود: یکی از برجسته‌ترین صفات اخلاقی وی، اخلاص در عمل است، تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی در کارنامه خود سابقه تربیت افضل‌المجاهدین و افضل‌الشهدا را دارد و پایه‌گذار هسته‌های مقاومت اسلامی در جهان بود، بنابراین او الگویی به تمام معنا برای تمام دنیا به ویژه جهان اسلام بود.

او بیان داشت: با عنایت به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حملات تروریستی اخیر، به پاس قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی وقفه این سردار دل ها، پس از پیشنهاد به مجید عرب آبادی، سرمایه گذار پیست اسکیت مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان و موافقت وی، این پیست از سوی جامعه ورزشی اسکیت استان، با نام سردار شهید، سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" نامگذاری شد.

آشور ماهانی هدف از این اقدام را زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای والامقام، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از رشادت‌های سراسر افتخار سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در جامعه عنوان و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم ادامه دهندگان خوبی برای این سردار بی بدیل و بی همتای جهان اسلام باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیشرفت فیزیکی و مراحل ساخت و آماده سازی پیست اسکیت مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان اشاره کرد و افزود: هم اکنون فرآیند فنس کشی این پیست به همت مجید عرب آبادی، سرمایه گذار این پروژه انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز