آغاز بارش‌ها در استان کرمان از روز یکشنبه

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۷:۱۹
کد خبر: ۹۵۱۸۳۵
آغاز بارش‌ها در استان کرمان از روز یکشنبه
مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اواخر روز یکشنبه بارش‌ها در استان آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت گفتنی است که این بارش‌ها سیل آسا نیستند و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میترا یاوری از ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمان خبر داد و بیان کرد: آسمان استان کرمان از امروز ۲۸ دی‌ماه تا اواخر روز دوشنبه قسمتی ابری تا تمام ابری است.

وی گفت: از اواخر روز یکشنبه بارش‌ها در استان آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت گفتنی است که این بارش‌ها سیل آسا نیستند و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان این مطلب که همه مناطق استان از این سامانه بارشی بهره‌مند خواهند شد، تصریح کرد: سهم نیمه شمالی استان از این سامانه بیشتر خواهد بود.

یاوری با بیان این مطلب که در صبح دوشنبه شاهد کاهش دما خواهیم بود اما روز سه‌شنبه دما افزایش دما را تجربه خواهیم کرد، در پاسخ به اینکه در سامانه بارشی هفته قبل سهم شمال استان از آن بسیار اندک بود سهم مناطق شمالی استان از این سامانه چه میزان است؟ اظهار کرد: بارش‌های این سامانه از حد ۳ میلیمتر بیشتر نخواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز